On vastakkainasettelun aika - Osa Jacques - Fagerholm

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No, niin Ässämiehelle oma toikki. Täällä on nyt sitten napit vastaikkain. Ehkä navatkin. Tosin homoiluksi sitä ei lasketa, jos ei kassit kosketa, eikä muutenkaan kerta homoa tee. Ja joka kymmenes kerta nollaa saldon.

Ace17

Acenteella
No, niin Ässämiehelle oma toikki.
No mitä helvettiä nyt taas. Otsikon perusteella tää oli Jacques vs. Fagerholm ja sit kuitenkin tää onkin mun oma toikki? Sulla heittää iso pyörä sen verran pahasti, ettei tästä sekoilusta saa kukaan mitään otetta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No tämähän meni kuin Jonin järjestämä möötte! :eek:

Olenhan mä teitä yksinkertaisina aina pitänyt, mutta tehän olette skarppeja kuin kurskin kuvat.:thumbfh::confused:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ymmärsin tämän toikin idean täydellisesti, jopa niin täydellisesti että ymmärsin sen paremmin kuin Mosse toikin tekijänä itse. Tosi jänniä merkityksiä täällä. Voi, kumpa näkisitte mitä minä olen nähnyt. Kyrpää pystyssä horisonttiin saakka. Gaunisda bojad, gaunisda.

markoj

Custom User
En pääse vastakkainasetteluun, kun mulla on suolihuuhtelu just sillon.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ymmärsin tämän toikin idean täydellisesti, jopa niin täydellisesti että ymmärsin sen paremmin kuin Mosse toikin tekijänä itse. Tosi jänniä merkityksiä täällä. Voi, kumpa näkisitte mitä minä olen nähnyt. Kyrpää pystyssä horisonttiin saakka. Gaunisda bojad, gaunisda.
Onk speedo-kuvei?