Ongelma: Kuvat ei näy selaimessa

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Mulla on koneella sellainen ongelma, ettei kuvat näy ollenkaan selaimessa. Paikalla on vain punain X valkoisessa laatikossa. Kuvat tulevat kyllä näkyviin kun klikkaa hiiren oikeanpuoleista näppäintä, eli johtuu ilmeisesti siitä, ettei Internet Explorer 5.5 lataa jostain syystä kuvia.

Olen koettanut korjata asiaa etsimällä internet asetuksista virheitä, mutta siellä ei ole otettu ruksi pois näytä kuvat kohdasta. Palautin jopa selaimen asetukset oletukseksi ilman mitään vaikutusta.

Mikä voisi olla vikana? Aiheuttaako jokin virus tälläisiä oireita?
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Lataa mikkisoftan sivuilta uusin IE6, ja asenna se.
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Ja mpeg1-videot ei näy eikä mp3-äänet ei kuulu ainakaan mun XP-Home editonissa. W2k:lla vielä näkyi.
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Onko muka mahdollista, että vähän vanhentunut selain aiheuttaa sen ettei kuvat näy? Tapahtuiko maailmanlaajuisessa kuva"kannassa" joku muutos, kun yhtenä päivänä kuvat toimi, mutta seuraavana ei?
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Juhis:
Onko muka mahdollista, että vähän vanhentunut selain aiheuttaa sen ettei kuvat näy? Tapahtuiko maailmanlaajuisessa kuva"kannassa" joku muutos, kun yhtenä päivänä kuvat toimi, mutta seuraavana ei?
TOOLS -> INTERNET OPTIONS -> ADVANCED -> SHOW PICTURES

Tarkasta nyt ainakin että tuolla on ruksi.
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Asensin tuossa eilen netscapen, ja sillä kuvat toimii kunnolla, IEllä ei toimi vieläkään, vaikka asensin koko ohjelman uudestaan. outoa...
 

kraatu

Well-known member
Liittynyt
9.6.2001
Viestit
271
Hop. Oli mulla IE6:ssa tämmönen homma.. kuvat siis kyllä näky, mutta linkit joiden piti aueta uuteen ikkunaan ei. Uus ikkuna kyllä aukes, mutta siinäpä oli vaan kehykset. Työpöytä ym. paisto sieltä alta. Sivun/kuvan sai sitten näkymään kun stoppas ja refressas. Yritin kaikkeni joka asetusta säätää johonki suuntaan, asensin exploreria uudestaan ym. ei toiminu. Sitte asensin mozillan; kuvat näky noin viikon, jonka jälkeen se ei reagoinu mitenkään linkin painamiseen. Tulin siihen tulokseen, että nopeampi on panna uudestaan Windows kuin taistella selainten kanssa. Nyt siis toimii taas. :confused:
 
Ylös