Kumpaan tuhlasit?laukusta tai fillarin vanteista on.
Ostin vuos sitten jenkeistä saman merkkisen ja saman kokoisen, se maksoi satasen vähemmän. Suomi on kallis maa.Tollanen maksaa Intiassa 10e. Se nyt on vaan tyhmää maksaa sanoi manne.
Melkeen aito ja verot maksettuja. Yhtä fiksua kuin ostaa piraatti on suoraan vaan varastaa, kuten piraatin tekijä.Tollanen maksaa Intiassa 10e. Se nyt on vaan tyhmää maksaa sanoi manne.
Tahi palkattua muutaman virkamiehen valvomaan jotain ja säätämään asetuksia.12 miljardia menee Suomessa rahaa harmaaseen talouteen. Sillä rahalla sais opettajat pidettyä töissä, mummoille kunnon hoitoa ja jonkun poliisinkin valvomaan lakeja ja suojelemaan ihmisiä.
Kelles haluat maksaa siellä Intiassa ne lisäverot? Siellä on kaikki harmaata taloutta. Käyppä maassa kerran tai pari niin ymmärrät. Siellä kaikki on selviytymistä. Parasta kehitysapua on kun maksan mausteista tai laukusta hiukan ylihintaa. Helmikuussa yks ukko liki suuteli minua kun maksoin vaimon sandaaleista ja paidasta 400 rupiaa (8 e) ja se sanoi että "now I can go home". Melkein itku pääsi kun tajus että ukko teki päivän tilin meidän vaatimattomilla ostoksilla ja se pääsi nukkumaan. Seuraavana iltana se syleili meitä kun haettiin vielä pari lisäostosta.Melkeen aito ja verot maksettuja. Yhtä fiksua kuin ostaa piraatti on suoraan vaan varastaa, kuten piraatin tekijä.
12 miljardia menee Suomessa rahaa harmaaseen talouteen. Sillä rahalla sais opettajat pidettyä töissä, mummoille kunnon hoitoa ja jonkun poliisinkin valvomaan lakeja ja suojelemaan ihmisiä.
Taidat olla Tiivi-TaaviEi ole...jos sillä voi lepyttää tai saada...ööh...hyvän mielen.
Muussa tapauksessa tkerskakulutusta.
EDIT: Äänestin näköjään samaa mitä pimatsutkin...
En taida tässä elämässä haluta Intiaan lain. Enkä mihinkään muslimimaahaankaan ihan herkästi.Kelles haluat maksaa siellä Intiassa ne lisäverot? Siellä on kaikki harmaata taloutta. Käyppä maassa kerran tai pari niin ymmärrät. Siellä kaikki on selviytymistä. Parasta kehitysapua on kun maksan mausteista tai laukusta hiukan ylihintaa. Helmikuussa yks ukko liki suuteli minua kun maksoin vaimon sandaaleista ja paidasta 400 rupiaa (8 e) ja se sanoi että "now I can go home". Melkein itku pääsi kun tajus että ukko teki päivän tilin meidän vaatimattomilla ostoksilla ja se pääsi nukkumaan. Seuraavana iltana se syleili meitä kun haettiin vielä pari lisäostosta.
Vakitarjoilija pillahti itkuun kun annoin sille 500 rupiaa (10 e) vikana aamuna rantsussa.
Mulla olis noista palveluseteleistä ja niiden neuvojista vähän tarinaa, mutta antaa olla asiakeskustelu mun osalta.Tahi palkattua muutaman virkamiehen valvomaan jotain ja säätämään asetuksia.
Et uskalla huutaa täysillä: HALSSILAN NOUSU!Joo mä en kans kommentoi tähän asiaan enää yhtään.
Ei ole muslimimaa. Vois olla muutenkin hauska viettää pariviikkoinen siellä hahmo Jonesin kanssa.En taida tässä elämässä haluta Intiaan lain. Enkä mihinkään muslimimaahaankaan ihan herkästi.
Goaan mennessä kannattaa tsekata Goatse, ehdottomasti näkemisen arvoinen.Pitäisköhän lähtee Goaan. Seksilomalle. Ihan yksin. Featuring Joni.
Kuvien perusteella näyttää ihan nastalta mestalta, vaan niinhän ne kaikki.