PuoliPöhkö
Well-known member
Lukitsetko autosi kun jätät sen näköpiiristäsi?
Siinä se on heti ekana sivun yläreunassa.Missä polli?
Unohdit mainita osoitteesi.Mulla jää auton lukot auki hyvin usein. Nytkin. Ja avaimet virtalukossa.
Niinpä onkin. Kiitos.Siinä se on heti ekana sivun yläreunassa.
Mullapa oli kerran avaimet virtalukossa ja autokin oli lukossa. Ja mää skrapaamassa ikkunoita. Auton ulkopuolella.
Mulla jää auton lukot auki hyvin usein. Nytkin. Ja avaimet virtalukossa. Niin on ollut monet kerrat yölläkin. Sinne ne unohtuu, jos niitä ei muista.
Tuotakin on tullu koitettua. Onneks pääs hakemaan sisältä vara-avaimet.Mullapa oli kerran avaimet virtalukossa ja autokin oli lukossa. Ja mää skrapaamassa ikkunoita. Auton ulkopuolella.
10 askelta kuvanottosuuntaan takaoikealle. Siinä se on.Unohdit mainita osoitteesi.
Mulla oli vara-avaimet repussa takahutikassa. Olin menossa lainaamaan kaverin pick-upia viikonlopuksi. Oma auto oli tarkoitus jättää tälle kaverille.Tuotakin on tullu koitettua. Onneks pääs hakemaan sisältä vara-avaimet.
Sama. Lisäksi jos esim. nopeasti käväisen lähikaupassa tai muuten vaan jätän parkkiin kotikylän kulmilla, niin avaimet tahtoo usein jäädä virtalukkoon. Kaupungeissa ja tuntemattomilla seuduilla lukitsen.Siinä se on heti ekana sivun yläreunassa.
Mulla jää auton lukot auki hyvin usein. Nytkin. Ja avaimet virtalukossa. Niin on ollut monet kerrat yölläkin. Sinne ne unohtuu, jos niitä ei muista.
Toki näin on pääsääntöisesti vain kotipihassa.
Mutta kyllä tuo jää lukitsematta joskus kaupungillakin. Tosin harvemmin.
Lapsuudenkodissa monesti vanhempien avaimet unohtui autoihin ja ovet useimmiten lukitsematta. Eipä niitä kukaan koskaan käynyt pois noutamassa. Täällä kaupungissa ei moinen vaan tulisi mieleenkään.10 askelta kuvanottosuuntaan takaoikealle. Siinä se on.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1292143&postcount=7093
Viime viikolla sain avata yhden auton, johon oli omistajansa erehtynyt lukitsemaan ainoat avaimensa sisälle. Meni siinä toista tuntia ennenkuin keksi tekniikan jolla saa auki, pitkäkyntinen tekis varmaan saman homman rutiinilla parissa minuutissa...Mullapa oli kerran avaimet virtalukossa ja autokin oli lukossa. Ja mää skrapaamassa ikkunoita. Auton ulkopuolella.
Olisit lukinnut (joo ennalta arvattava "vitsi").En lukitse koska ei ole edes autoa.