Onko avatarin vaihtamisessa järkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FW08
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Onko avatarin vaihtamisessa järkeä?

• Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Äänestys suljettu. .
Eipä mulla mitään sitä vastaan ole. Itse olen kohtuu pitkään aina mennyt samanlaisella (okei, vaihdoin tekovaahteran aitoon ja tietty aina kisojen aikaan tulee sympattua jotain joukkuetta).

Eli saa, kunhan vain jotenkin vielä pystyy tunnistamaan.

Mikäli uusi avatar näyttää paremmalta. Se, näyttääkö uusi avatar paremmalta, on tietysti katselijan itsensä päätettävä.

Mikäli uusi avatar näyttää paremmalta. Se, näyttääkö uusi avatar paremmalta, on tietysti katselijan itsensä päätettävä.

Tuon takia mä en oo vaihtanut avatarta pitkiin aikoihin, kun ette kuitenkaan tykkäisi siitä, mitä mä laittaisin uudeksi avattareksi. NIH!

Vaihtuu kun ei ole keksiny mitään sellaista joka tuntuisi omalta kuin nakki silmässä.

Vaihtuu kun ei ole keksiny mitään sellaista joka tuntuisi omalta kuin nakki silmässä.

Tuntuisko joku noista omalta?

half_geek_accident.jpg
i-love-traffic-100.gif
traffic-challenge.png
la-traffic-mayhem.png
30.gif

Viimeksi muokattu:
Älä yllytä! Animoidut avatarit ovat muutenkin syvältä. Sinunkin avatarisi olisi parempi, jos ne sarvet pysyisivät päässä pitempään, eikä koko ajan vilkkuisi vasemmassa silmäkulmassa. Olgan avatar on tuosta syystä oikein hyvä.
Hidastin jonkin verran.

Vaihtelen kun huvittaa - kai se johtuu mielialasta. Yleensä palaan kuitenkin takaisin Chianaan, ainakin hetkeksi.

Ei, mutta kyllähän se voisi nopeisiin autoihin liittyä, kun kerta formulaforumilla ollaan. Esim. joku Porsche ja siihen vähän takapyörän sutimista ja tärinää animoituna.
Eiiii! Ei enempää animoituja (tai ainakin liikkeen pitää olla pientä ja satunnaista, kuten Olgalla ja markoj:llä.). Juuri epätoivotun liikkeen ja välkkeen takia keksittiin adblockerit. Ei sitä epätoivottavaa ominaisuutta kaivata avatareihinkin.

Ei kuten ei F1-kypärälläkään. Ottakaa Häkkisestä mallia. :ahem: