Ässämies oli melko epäonnistunut nikinvaihdos. Asiasta taisi olla pollikin?
Niin, eikä se sitten vaihtanut siihen mikä pollissa valittiin. :nope:Ässämies oli melko epäonnistunut nikinvaihdos. Asiasta taisi olla pollikin?
:nope:Niin, eikä se sitten vaihtanut siihen mikä pollissa valittiin. :nope:
Miksi vaihtaisit päänikkisi kakkosnikkisi nimiseksi?Oletteko sitä mieltä, että vaihdetaan takaisin Esaksi?
Ihan hyvin.Mite vitussa toi yks onnistu tästäki toikista imuroimaa hiekkaa vittuunsa?
Sorry, mutta sinne nyt mahtuu vaan kaikenlaista.Mite vitussa toi yks onnistu tästäki toikista imuroimaa hiekkaa vittuunsa?
Yritin tässä hieman hämmentää, että jotkut saattaisivat luulla Esan olleen ykkösnikkini eikä raukkamaisen taustalta huutelun väline.Miksi vaihtaisit päänikkisi kakkosnikkisi nimiseksi?
Höps. Olis aivan muut nimet mun vihalistalla jos sellaista olisi. Ei mul varmaan oo.Vihaatpas, niin kuin yllä mainitsit. Ainakin mua. Ranualaiseksi kutsut ja tilanteen tullessa julkisestikin ivaat. Ja kotona yksin ollessas luultavasti suorastaan naurat hahmoani ja siitä hihittämällä nautit?
Huh, mä kun niin luulin. Tässähän tulee kohta nestehukka, kun soijaa pukkaa joka toisen toikin kohdalla.Toki tämä on oma mielipiteeni, eikä F1-forumin virallinen kanta.
Sinä kuulut tämän foorumin legendoihin ja kun tämän foorumin Hall of Fame perustetaan sinä pääset sinne ensimmäisten joukossa, kun taas mainitsemasi kolmikko ei ole vielä niin legendaarisia hahmoja, että heidät kelpuutettaisiin Hall of Fameen.Voisko joku selittää miksi mun nikinvaihdot menee ihon alle, mutta esim. Olgan, Knoukan tai Pyryfin ei?
Oho!Sinä kuulut tämän foorumin legendoihin ja kun tämän foorumin Hall of Fame perustetaan sinä pääset sinne ensimmäisten joukossa, kun taas mainitsemasi kolmikko ei ole vielä niin legendaarisia hahmoja, että heidät kelpuutettaisiin Hall of Fameen.
Sinun nikinvaihtoa voi verrata siihen mitä tapahtuisi kun Teemu Selänne vaihtaisi nimensä Mats Sundiniksi.
Mite vitussa toi yks onnistu tästäki toikista imuroimaa hiekkaa vittuunsa?