Onko paluuta?

Ace17

Acenteella
Oletteko sitä mieltä, että vaihdetaan takaisin Esaksi?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mite vitussa toi yks onnistu tästäki toikista imuroimaa hiekkaa vittuunsa?

Ace17

Acenteella
Miksi vaihtaisit päänikkisi kakkosnikkisi nimiseksi?
Yritin tässä hieman hämmentää, että jotkut saattaisivat luulla Esan olleen ykkösnikkini eikä raukkamaisen taustalta huutelun väline.

burb

.
Vihaatpas, niin kuin yllä mainitsit. Ainakin mua. Ranualaiseksi kutsut ja tilanteen tullessa julkisestikin ivaat. Ja kotona yksin ollessas luultavasti suorastaan naurat hahmoani ja siitä hihittämällä nautit?
Höps. Olis aivan muut nimet mun vihalistalla jos sellaista olisi. Ei mul varmaan oo.

Hartsa76

Well-known member
Voisko joku selittää miksi mun nikinvaihdot menee ihon alle, mutta esim. Olgan, Knoukan tai Pyryfin ei?
Sinä kuulut tämän foorumin legendoihin ja kun tämän foorumin Hall of Fame perustetaan sinä pääset sinne ensimmäisten joukossa, kun taas mainitsemasi kolmikko ei ole vielä niin legendaarisia hahmoja, että heidät kelpuutettaisiin Hall of Fameen.

Sinun nikinvaihtoa voi verrata siihen mitä tapahtuisi kun Teemu Selänne vaihtaisi nimensä Mats Sundiniksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sinä kuulut tämän foorumin legendoihin ja kun tämän foorumin Hall of Fame perustetaan sinä pääset sinne ensimmäisten joukossa, kun taas mainitsemasi kolmikko ei ole vielä niin legendaarisia hahmoja, että heidät kelpuutettaisiin Hall of Fameen.

Sinun nikinvaihtoa voi verrata siihen mitä tapahtuisi kun Teemu Selänne vaihtaisi nimensä Mats Sundiniksi.
Oho!

Kiitos. Kait?:eek:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mun mielestä jos Areena epäonnistuu, ei ole enää ko. hahmoilla asiaa Internettiinkään!