matti.katajainen
TEAM DIVEBOMB
Tuli semmone mielee onko täällä ns. simulaattori harrastajia eli pelaamista???
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nykyisellään ainakin Project Car 2 on kovasti kehuttu, en ole testannut.Itsellenihän asia hieman ajankohtaistui kun pitäisi viritellä pelisysteemejä lapsille.
Vuosituhannen vaihteessa tuli pelailtua Grand Prix Legendsia ja se oli aika hyvä. Mitkähän ajopelit olisivat realismiltaan tällä hetkellä kärkiluokassa?
iRacing taitaa olla kovin sana nykyään, mutta kyllä noita hyvin realistisia simuja on käsittääkseni useampia. iRacing on toki kallis, ainakin jos ja kun haluaa ostaa reilusti sisältöä (autot ja radat). rFactor 2 ja Automobilista tulee muista nimistä mieleen, ja ne ovat kai mielekkäitä myös offlinessa.Itsellenihän asia hieman ajankohtaistui kun pitäisi viritellä pelisysteemejä lapsille.
Vuosituhannen vaihteessa tuli pelailtua Grand Prix Legendsia ja se oli aika hyvä. Mitkähän ajopelit olisivat realismiltaan tällä hetkellä kärkiluokassa?
Assetto Corsaa ja Project Carsia olen pleikkarilla pelannut, ensin mainitusta pidän enemmän. Toki vähän niukasti ratoja ja autoja verrattuna Projectiin, mutta ajotuntuma ja radat ovat ainakin mun makuun laadukkaita.Itsellenihän asia hieman ajankohtaistui kun pitäisi viritellä pelisysteemejä lapsille.
Miksi?Cmini voittaa mut GT5ssä, mutten saa ohittaa.
Hän kieltää. Mikäs siinä.Miksi?
Juu, katsoin Tulosruudun :thumbup:Tosin sunnuntaina meni toiseksi viimeiselle väylälle fribassa. Pahimmassa vaiheessa olin 4 heittoa takana, mutta niin vaan vanha Körmy kiri rinnalle ja ohi.