Onko täällä ns. e-autourheilijoita?

matti.katajainen

TEAM DIVEBOMB
Liittynyt
2.8.2009
Viestit
210
Tuli semmone mielee onko täällä ns. simulaattori harrastajia eli pelaamista???
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Itsellenihän asia hieman ajankohtaistui kun pitäisi viritellä pelisysteemejä lapsille.

Vuosituhannen vaihteessa tuli pelailtua Grand Prix Legendsia ja se oli aika hyvä. Mitkähän ajopelit olisivat realismiltaan tällä hetkellä kärkiluokassa?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Itsellenihän asia hieman ajankohtaistui kun pitäisi viritellä pelisysteemejä lapsille.

Vuosituhannen vaihteessa tuli pelailtua Grand Prix Legendsia ja se oli aika hyvä. Mitkähän ajopelit olisivat realismiltaan tällä hetkellä kärkiluokassa?
Nykyisellään ainakin Project Car 2 on kovasti kehuttu, en ole testannut.

Minulla on hallussa yksi maailmanennätys taitotehtävässä (noita on yli 500 + muita rankattuja tehtäviä vajaa sata) pelissä, joka on yli kolme vuotta vanha ja jota on myyty reilu 12 miljoonaa kappaletta.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Itsellenihän asia hieman ajankohtaistui kun pitäisi viritellä pelisysteemejä lapsille.

Vuosituhannen vaihteessa tuli pelailtua Grand Prix Legendsia ja se oli aika hyvä. Mitkähän ajopelit olisivat realismiltaan tällä hetkellä kärkiluokassa?
iRacing taitaa olla kovin sana nykyään, mutta kyllä noita hyvin realistisia simuja on käsittääkseni useampia. iRacing on toki kallis, ainakin jos ja kun haluaa ostaa reilusti sisältöä (autot ja radat). rFactor 2 ja Automobilista tulee muista nimistä mieleen, ja ne ovat kai mielekkäitä myös offlinessa.

Itsehän en noista osaa sen tarkemmin kertoa, kunhan olen juttuja lueskellut ja jotain pätkiä YouTubesta katsellut.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Itsellenihän asia hieman ajankohtaistui kun pitäisi viritellä pelisysteemejä lapsille.

Vuosituhannen vaihteessa tuli pelailtua Grand Prix Legendsia ja se oli aika hyvä. Mitkähän ajopelit olisivat realismiltaan tällä hetkellä kärkiluokassa?
Assetto Corsaa ja Project Carsia olen pleikkarilla pelannut, ensin mainitusta pidän enemmän. Toki vähän niukasti ratoja ja autoja verrattuna Projectiin, mutta ajotuntuma ja radat ovat ainakin mun makuun laadukkaita.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Cmini voittaa mut GT5ssä, mutten saa ohittaa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ok. Me ollaan aina opetettu lasta myös kokemaan pettymyksiä. Tosin jossain muistipelissä ei ollut mitään palaa vaikka kuinka yritti täysillä. Kimble pelit oli kovia ja tunteet pinnassa kun söi joko pojan tai mutsin. :eek:

Nykyään häviän lähes kaikessa, jossei pääse kunto ratkaisemaan. Tosin sunnuntaina meni toiseksi viimeiselle väylälle fribassa. Pahimmassa vaiheessa olin 4 heittoa takana, mutta niin vaan vanha Körmy kiri rinnalle ja ohi.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Assetto Corsa on pleikkarilla muuten ihan hiton hyvä, mutta ajoseura tuntuu olevan netissä niukkaa tai huonoa! Törmäilijäpeeloja, tunareita ja luovuttajia suurin osa.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Tino oli numero yksi. Hienoa. Williamsille meni ja jes.

Draftin ykkönen. Suomi on paras. Jes.
 
Ylös