Onko todella niin, että...

  • Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
… Mossesta kaikkine sivunilkkeineen ei ole miestä tunnustamaan virheitään ja pyytämään julkisesti anteeksi perusteetonta Zoen herjaamista?

Näyttöä oikeutuksesta julkisiin moitteisiin pyydettiin useammankin pitkäaikaisen forumistin toimesta, mutta sitä pidettiin vain nillittämisenä. Forum kaikkine mielenkiintoisine keskusteluineen ja visoineen on kuihtunut lähes olemattomiin.

Nimimerkin vaihtamisella et pääse eroon edellisellä nimimerkillä tehdyistä tekosista, joten Antsan vaihto Mosseen ei ainakaan parantanut tilannetta.

Todistappas olevasi aikuinen mies ja tee se, mitä miehen kuuluu tehdä. Tunnusta virheesi ja pyydä anteeksi. Siinä et menetä enää mitään - kasvosi ovat jo menneet. Heti alkukesästä tehtynä se olisi kenties jo unoh… arkistoitu.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Kovasti sun tekis mieli Alppu kirjoittaa omalla nikillä, muttet kehtaa kun olet nyt nolannut itsesi täysin tässä jutussa.
Käsilaukku ja hamekangasta voisin ostaa sulle. :D
Toisaalta jos mun naama on jo mennyt, niin mitä väliä? Vähemmän nyt on arvostelua mun postausten sananvalinnoista. Kukaan ei pahoita mieltänsä ruisma-sanasta.

Mikä taasen on sinänsä jo ihan helvetin lapsellista pahoittaa moisesta mielensä.

Summa summarum. Ei ole ikävä ketään. Oma valinta kirjoittaa tai olla kirjoittamatta.
Aikamoista settiä. :nope:

Yksinpuhelu on muuten siitä lystiä hommaa, että siinä harvemmin tulee eriäviä mielipiteitä. Ja onhan se toki hienoa, että mies jaksaa iloita ruismastaan!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
En jaksa ymmärtää miten ihmisillä nyt meni vati jumiin Mosseen.
Vuosikaudet säännöllisen epäsäännöllisesti Mosse on vetänyt kupin nurin erikoisiin suuntiin ja nyt tällä kertaa se oli liikaa?
Vielä vähemmän jaksan ymmärtää toki sitä, että Mosse ei pysty sen vertaa nöyrtymään, että myöntäisi olleensa väärässä ja marttyyrit voisivat palata.
Itse voisin mielelläni myöntää olleeni väärässä missä tahansa asiassa jos sen myötä Forumille palautuisi keskustelu.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mitä se Mosse sanoi Zoelle mitä pitäisi pyytää anteeksi? Ilmeisesti jotain todella kauheaa, kun jengi marttyroi sen takia.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2703
Sijainti
Penkalla
En jaksa ymmärtää miten ihmisillä nyt meni vati jumiin Mosseen.
Vuosikaudet säännöllisen epäsäännöllisesti Mosse on vetänyt kupin nurin erikoisiin suuntiin ja nyt tällä kertaa se oli liikaa?
Itse ainakin koen että perseilyllä riviforumistina tai perseilyllä moderaattorina on vissi ero.
 
Viimeksi muokattu:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Mikäli yksi kirjoittaja aiheutti noin paljon haasteita ja mielipahaa, niin miksi tuollaisesta kirjoittajasta ei hankkiuduttu eroon? Ei kai käynyt silleen, että kirjoittaja oli liian korkeassa asemassa ja siksi ei voitu hankkiutua eroon?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
En jaksa ymmärtää miten ihmisillä nyt meni vati jumiin Mosseen.
Vuosikaudet säännöllisen epäsäännöllisesti Mosse on vetänyt kupin nurin erikoisiin suuntiin ja nyt tällä kertaa se oli liikaa?
Vielä vähemmän jaksan ymmärtää toki sitä, että Mosse ei pysty sen vertaa nöyrtymään, että myöntäisi olleensa väärässä ja marttyyrit voisivat palata.
Itse voisin mielelläni myöntää olleeni väärässä missä tahansa asiassa jos sen myötä Forumille palautuisi keskustelu.
Minäkin olen tätä mieltä :)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mikäli yksi kirjoittaja aiheutti noin paljon haasteita ja mielipahaa, niin miksi tuollaisesta kirjoittajasta ei hankkiuduttu eroon? Ei kai käynyt silleen, että kirjoittaja oli liian korkeassa asemassa ja siksi ei voitu hankkiutua eroon?
Komppaan. Olenkin usein kysynyt modepuolella miksei Renessanssineroa ikibannata.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Itse ainakin koen että perseilyllä riviforumistina tai perseilyllä moderaattorina on vissi ero.
Tää tosin vain sellaisessa tilanteessa, jossa moderaattori perseilee ilman seurauksia tavalla, josta ei-moderaattoreille annettaisiin rankkua.

Muutenhan homma menee siihen malliin, että ei tyyppien moderaattoriksi ryhtymisen seurauksena tartte miksikään poliittisesti korrektia kieltä käyttäviksi pyhimyksiksi muuttua. Vaikka kieltämättä joskus on tullut joistain viesteista mieleen, että niiden kirjoittaja kuvittelee moderaattoreiden vaatimuksena olevan jonkinlaisen korkeamman tason puhdasmielisyyttä tai jotain muuta semmosta. Ja samalla yleensä pystyy aistimaan suurta helpotuksen huokausta, ettei kirjoittajan itsensä tarvitse kuvittelemiaan kriteereitä täyttää.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
En jaksa ymmärtää miten ihmisillä nyt meni vati jumiin Mosseen.
Vuosikaudet säännöllisen epäsäännöllisesti Mosse on vetänyt kupin nurin erikoisiin suuntiin ja nyt tällä kertaa se oli liikaa?
Vielä vähemmän jaksan ymmärtää toki sitä, että Mosse ei pysty sen vertaa nöyrtymään, että myöntäisi olleensa väärässä ja marttyyrit voisivat palata.
Itse voisin mielelläni myöntää olleeni väärässä missä tahansa asiassa jos sen myötä Forumille palautuisi keskustelu.
Oisko ongelma sitten juuri tässä? Jossakin vaiheessa vain ihmisillä tapaa mennä kuppi nurin, kun joku käy jatkuvasti kusemassa hiekkalaatikolla muiden lelujen päälle, ja kieltäytyy näkemästä omassa toiminnassaan mitään väärää, ja kaikkien jotka ovat eri mieltä pitäisi ko. henkilön mielestä keskittyä haistelemaan erinäisiä asioita.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Oisko ongelma sitten juuri tässä? Jossakin vaiheessa vain ihmisillä tapaa mennä kuppi nurin, kun joku käy jatkuvasti kusemassa hiekkalaatikolla muiden lelujen päälle, ja kieltäytyy näkemästä omassa toiminnassaan mitään väärää, ja kaikkien jotka ovat eri mieltä pitäisi ko. henkilön mielestä keskittyä haistelemaan erinäisiä asioita.
Niin en tiedä. Kun kymmenisen vuotta sitten aktivoiduin vapaan puolella, keskustelu oli juuri tämä samanja samasta hahmosta. Tosin sillon Tsuhna vertasi ympäriinsä kuseksivaksi rakkikoiraksi.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Itse ainakin koen että perseilyllä riviforumistina tai perseilyllä moderaattorina on vissi ero.
Se on juurikin näin.

Tää tosin vain sellaisessa tilanteessa, jossa moderaattori perseilee ilman seurauksia tavalla, josta ei-moderaattoreille annettaisiin rankkua. Muutenhan homma menee siihen malliin, että ei tyyppien moderaattoriksi ryhtymisen seurauksena tartte miksikään poliittisesti korrektia kieltä käyttäviksi pyhimyksiksi muuttua.
Niin. Muistellaan vanhoja ja kerrataan nyt vielä sen verran, että tässä nimenomaisessa tapauksessahan Antsa/Mosse/jne./yms. hyödynsi modeasemaansa p*rseilyyn, ja se oli muiden moderaattoreiden mielestä ilmeisesti ihan hyväksyttävää toimintaa - tai ei sitä ainakaan kukaan paheksunut.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Mä olen tässä asiassa Antsan puolella. Siitä syystä, että hän kertoi minulle privaviestillä viime vuonna, että osa porukasta haluaa minulle ikibannin. Se oli reilusti kerrottu ja minulle tuli heti hyvä mieli rehellisyydestä.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Mä olen tässä asiassa Antsan puolella. Siitä syystä, että hän kertoi minulle privaviestillä viime vuonna, että osa porukasta haluaa minulle ikibannin. Se oli reilusti kerrottu ja minulle tuli heti hyvä mieli rehellisyydestä.
Miksi ikibanni?
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Kun tilanne nyt näyttää olevan se mikä on, eli pahennuksen aiheuttaja itse ei näe toiminnassaan mitään virheitä, tai ei ei omaa tarpeeksi selkärankaa myöntääkseen virheensä eikä näin ollen aio pyytää anteeksi, vaan tuntuu jopa jotenkin nauttivan tilanteesta, niin suosittelisin kaikille ”marttyyrivetäytymisen” tehneille tai sitä harkitseville, että pistävät vain ko. hahmon ignoreen ja jatkavat keskustelua niinkuin ennenkin. Turha kai tässä on antaa yhden henkilön savustaa useampaa pihalle.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Niin. Muistellaan vanhoja ja kerrataan nyt vielä sen verran, että tässä nimenomaisessa tapauksessahan Antsa/Mosse/jne./yms. hyödynsi modeasemaansa p*rseilyyn, ja se oli muiden moderaattoreiden mielestä ilmeisesti ihan hyväksyttävää toimintaa - tai ei sitä ainakaan kukaan paheksunut.
Tosta taisi jotain juttua moderointikommenteissa tai jossain siellä ollakin, mutta se mitä olen tätä Antsa-Zoe -gatea seurannut, niin se ei kuitenkaan tainnut alkuperäinen mielenpahoittamissyy olla, että Antsa perseili modeasemaa hyödyntäen. Nythän tuo ongelma lie poissa, sillä varauksella että Antsan moderaattoristatus on hänen pyynnöstään poistettu ylläpidon toimesta.
 
Ylös