Onko tuo liian iso vai juurikin hyvä?

Onko se sopiva vai liian iso?

• Se on juuri oikean kokoinen

Äänet: 11 34,4%
  • Se on liian iso

Äänet: 9 28,1%
  • Se on liian pieni

Äänet: 2 6,3%
  • Ei kiinnosta

Äänet: 10 31,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    32
  • Äänestys suljettu. .

WebSlave

Trackman
Onks noi niin Kardashianit muuten tunnettuja mistään muusta kuin siitä, että ne on tunnettuja?
Kim Kardashian tuli tunnetuksi julkisuuteen vuotaneesta seksivideosta jonkun B-listan muusikon kanssa ja sen jälkeen ahterinsa koosta. Siskot ovat ihan vaan tunnettuja siskoudestaan Kimiin. Eli höttöpohjalle rakennettu "olen julkkis, koska olen julkkis"-juttu. Aivan käsittämätön ilmiö sinänsä, ainoa saavutus on se, miten on osannut hyödyntää yhden seksivideon.

Andy

Lasol member
Kim Kardashian tuli tunnetuksi julkisuuteen vuotaneesta seksivideosta jonkun B-listan muusikon kanssa ja sen jälkeen ahterinsa koosta. Siskot ovat ihan vaan tunnettuja siskoudestaan Kimiin. Eli höttöpohjalle rakennettu "olen julkkis, koska olen julkkis"-juttu. Aivan käsittämätön ilmiö sinänsä, ainoa saavutus on se, miten on osannut hyödyntää yhden seksivideon.
Trackman vaikuttaa tietävän kovasti olen julkkis, koska olen julkkis -julkkiksista. Eikö tällaiset tietämiset ole älykön alapuolella?

Viimeksi muokattu:

jjv

Well-known member
Trackman vaikuttaa tietävän kovasti olen julkkis, koska olen julkkis -julkkiksista. Eikö tällaiset tietämiset ole älykön alapuolella?
Paitsi jos on älykkö, koska on älykkö...

WebSlave

Trackman
Saattaa olla, kysy älyköiltä. Postausmääräni F1-Forumille kertonee siitä, etten mitenkään mahdu määritelmään.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Miksi tämä kuva löytyi SUOMEN KUVALEHDEN sivuilta?