Onks kukaan nähny Kouvoo?

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Spiderman tuli ja murtautu mun himaan, kaappas mut ja yritti pakottaa seksiin mut onneks onnistuin iskee siltä naaman kasaan! Sori kun jouduitte ottaa mut nyt on kaikki onneks hyvin! :D
Se Spiderman on kyl ihan yliarvostettu tyyppi! kertakaikkiaan törkeä! Ois ees ensin ollut herrasmies! :mad:
Nyt mun uus suosikki on Batman! Vai oisko se Blade? Hemmetti et on vaikeeta päättää! Mikäs muuten teidän on?
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
En tiedä kouvosta, mutta mut voi yleensä nähdä tuolla moottoriurheilun puolella. Kai.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Spiderman tuli ja murtautu mun himaan, kaappas mut ja yritti pakottaa seksiin mut onneks onnistuin iskee siltä naaman kasaan! Sori kun jouduitte ottaa mut nyt on kaikki onneks hyvin! :D
Se Spiderman on kyl ihan yliarvostettu tyyppi! kertakaikkiaan törkeä! Ois ees ensin ollut herrasmies! :mad:
Taisipa olla joku huijari, oikealla Hämiksellä kun nousee 10 tonnia penkistä, esim. metrovaunut on täysin helppoa kauraa, joten tuskinpa olisit saanu aidolta kaverilta naamaa kasaan. Nii kerta.

 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Taisipa olla joku huijari, oikealla Hämiksellä kun nousee 10 tonnia penkistä, esim. metrovaunut on täysin helppoa kauraa, joten tuskinpa olisit saanu aidolta kaverilta naamaa kasaan. Nii kerta.

Nyt kun tarkemmin katsoo niin on toi hämiksen haarusväli kyl aika kiva!

Ei hemmetti mitä mä menin tekee! Miten mä saan sen tulee takas? :dunno:
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Taisipa olla joku huijari, oikealla Hämiksellä kun nousee 10 tonnia penkistä, esim. metrovaunut on täysin helppoa kauraa, joten tuskinpa olisit saanu aidolta kaverilta naamaa kasaan. Nii kerta.
Mä oonki CatWoman! Tuu kokeilee vaan niin nahkaruoska heiluu! :D
 
Viimeksi muokattu:

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589


Musta Kissa vai Mary Jane? Ite ottasin Mustan Kissan, on se Felicia vaan niin ihQ.
En kumpikaan noista. Olen pitkäsäärinen blondi, CatWoman.
Miau!! Kchii!! Gur nau! ( ruoska heiluu oikeassa kädessä )
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Hmm, kyllähän se Kissanainenkin menee, jos on lähempänä Pfeifferiä kuin Berryä..



Vai onko kyseessä aivan aito oikea CatWoman..?

 
Ylös