Onks kukaan nähny Kouvoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timanfaya
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Spiderman tuli ja murtautu mun himaan, kaappas mut ja yritti pakottaa seksiin mut onneks onnistuin iskee siltä naaman kasaan! Sori kun jouduitte ottaa mut nyt on kaikki onneks hyvin! :D
Se Spiderman on kyl ihan yliarvostettu tyyppi! kertakaikkiaan törkeä! Ois ees ensin ollut herrasmies! :mad:

Nyt mun uus suosikki on Batman! Vai oisko se Blade? Hemmetti et on vaikeeta päättää! Mikäs muuten teidän on?

En tiedä kouvosta, mutta mut voi yleensä nähdä tuolla moottoriurheilun puolella. Kai.

Spiderman tuli ja murtautu mun himaan, kaappas mut ja yritti pakottaa seksiin mut onneks onnistuin iskee siltä naaman kasaan! Sori kun jouduitte ottaa mut nyt on kaikki onneks hyvin! :D
Se Spiderman on kyl ihan yliarvostettu tyyppi! kertakaikkiaan törkeä! Ois ees ensin ollut herrasmies! :mad:

Taisipa olla joku huijari, oikealla Hämiksellä kun nousee 10 tonnia penkistä, esim. metrovaunut on täysin helppoa kauraa, joten tuskinpa olisit saanu aidolta kaverilta naamaa kasaan. Nii kerta.

165980-1051072_feat13strengthqb6_super_super.jpg

Taisipa olla joku huijari, oikealla Hämiksellä kun nousee 10 tonnia penkistä, esim. metrovaunut on täysin helppoa kauraa, joten tuskinpa olisit saanu aidolta kaverilta naamaa kasaan. Nii kerta.

165980-1051072_feat13strengthqb6_super_super.jpg

Nyt kun tarkemmin katsoo niin on toi hämiksen haarusväli kyl aika kiva!

Ei hemmetti mitä mä menin tekee! Miten mä saan sen tulee takas? :dunno:

Mä oonki CatWoman! Tuu kokeilee vaan niin nahkaruoska heiluu! :D

Viimeksi muokattu:
Hmm, kyllähän se Kissanainenkin menee, jos on lähempänä Pfeifferiä kuin Berryä..

blog300708_jolie2.jpg

Vai onko kyseessä aivan aito oikea CatWoman..?

catwoman.jpg