Koska se ei pysy kahta huipulla. Siks se on vaan vuoden.kouvotsvoni sanoi:Ihmettelen vaan mikä tekee Hamiltonista "vuoden miehen".
Koska se ei pysy kahta huipulla. Siks se on vaan vuoden.kouvotsvoni sanoi:Ihmettelen vaan mikä tekee Hamiltonista "vuoden miehen".
Öh no se tuli ihan muista ansioista. Kimihän on oli naimisissa niin ei tuohon ykkösteen sivuluokaan pystynyt täysin osallistumaan....kouvotsvoni sanoi:Ihmettelen vaan mikä tekee Hamiltonista "vuoden miehen".
Mites se Alonso voitti viime vuonna tuon kategorian, kun oli jo maaliskuussa avioitunut, jos kerta sarja vain sinkkumiehilletalakem sanoi:Öh no se tuli ihan muista ansioista. Kimihän on oli naimisissa niin ei tuohon ykkösteen sivuluokaan pystynyt täysin osallistumaan....
Lewis veti näinollen pohjat siellä.... olis keskittynyt mestaruuteen....:nope:
No joo ahtaalle laitat.kouvotsvoni sanoi:Mites se Alonso voitti viime vuonna tuon kategorian, kun oli jo maaliskuussa avioitunut, jos kerta sarja vain sinkkumiehille
:ahem:talakem sanoi:No joo ahtaalle laitat.
Mutta tehdään nyt jo sinunkaupat jos suostut?
:ahem: Järjestetään toi kaappi vähän myöhemmin...kouvotsvoni sanoi::ahem:
:thumbup: Voisin tulla talkoisiin...talakem sanoi::ahem: Järjestetään toi kaappi vähän myöhemmin...
Moe Szyslak sanoi:Koska se ei pysy kahta huipulla. Siks se on vaan vuoden.
Juuri näin, tai sitten Pitkämäki ei ole mies tai Suomi ei kuulu maailmaan...Coni sanoi:Tuli tässä sellainen ajatus yhtäkkiä mieleen että kiitos Mtv3 Max televisionnin Räikkösen mestaruuteen ratkennutta Brazilian GP:tä pystyi jännittämään vain murto-osa siitä mitä maksuttomalla kanavalla näytetty GP olisi pystynyt.
Itse ainakin koen että mestaruudesta jäi puuttumaan jotain kun sitä ei pystynyt itse todistamaan reaaliajassa. Monet varmasti katsoivat tilanteen tekstitv:stä, internetista tms, jolloin hommaan eläytyminen jäi huomattavasti laimeammaksi.
Summa summarum.. mielestäni tämä näkyi myös Vuoden urheilija-äänestyksessä, koska jokainen ei pysty seuraamaan F1-kilpailuja reaaliajassa, toisin kuin esimerkiksi mäkihyppyä, keihäänheittoa, hiihtoa jotka näytetään maksuttomilla kanavilla.
Kai sitä tällaistakin saa pohtia Off-seasonilla.
Vuoden urheilijasta äänestävät urheilutoimittajat eivät katsojat.Coni sanoi:Tuli tässä sellainen ajatus yhtäkkiä mieleen että kiitos Mtv3 Max televisionnin Räikkösen mestaruuteen ratkennutta Brazilian GP:tä pystyi jännittämään vain murto-osa siitä mitä maksuttomalla kanavalla näytetty GP olisi pystynyt.
Itse ainakin koen että mestaruudesta jäi puuttumaan jotain kun sitä ei pystynyt itse todistamaan reaaliajassa. Monet varmasti katsoivat tilanteen tekstitv:stä, internetista tms, jolloin hommaan eläytyminen jäi huomattavasti laimeammaksi.
Summa summarum.. mielestäni tämä näkyi myös Vuoden urheilija-äänestyksessä, koska jokainen ei pysty seuraamaan F1-kilpailuja reaaliajassa, toisin kuin esimerkiksi mäkihyppyä, keihäänheittoa, hiihtoa jotka näytetään maksuttomilla kanavilla.
Kai sitä tällaistakin saa pohtia Off-seasonilla.
En kyllä ymmärrä että mitä ihmettä Kimi Räikkönen tekee tossa porukassa kun vertaa esim. Roger Federeriin tai Michael Phelpsiin. Nämä kaverit ovat sentään dominoineet lajiaan ylivoimaisesti. Maailman parhaan urheilijan voisi olettaa olevan ylivertainen omassa lajissaan. Muutaman muunkin tyypin voisi tolta listalta tiputtaa. Vaikka minun mielestä autourheilu ja golfkin lasketaan urheiluksi niin ei niillä pitäisi silti olla sijaa tolla listalla... näin offtopicinaOverhouse sanoi:Juuri näin, tai sitten Pitkämäki ei ole mies tai Suomi ei kuulu maailmaan...
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/01/603733
(offtopicin offtopicina on pakko sanoa, että tarjonta on parantunut kyllä niin paljon, että hyvä kun meni maksulliseks.)
Itselläni ainakin eläytyminen onnistui loistavasti ilman MTV3 MAXiakin. McLarenin protesti kyllä sitten pilasi fiiliksen kisan jälkeen.Coni sanoi:Itse ainakin koen että mestaruudesta jäi puuttumaan jotain kun sitä ei pystynyt itse todistamaan reaaliajassa. Monet varmasti katsoivat tilanteen tekstitv:stä, internetista tms, jolloin hommaan eläytyminen jäi huomattavasti laimeammaksi.
Pitäisikö Federerkin tiputtaa listalta jos hän olisi joutunut pelaamaan aiemmat vuodet huonolla mailalla?oldez sanoi:En kyllä ymmärrä että mitä ihmettä Kimi Räikkönen tekee tossa porukassa kun vertaa esim. Roger Federeriin tai Michael Phelpsiin. Nämä kaverit ovat sentään dominoineet lajiaan ylivoimaisesti. Maailman parhaan urheilijan voisi olettaa olevan ylivertainen omassa lajissaan. Muutaman muunkin tyypin voisi tolta listalta tiputtaa. Vaikka minun mielestä autourheilu ja golfkin lasketaan urheiluksi niin ei niillä pitäisi silti olla sijaa tolla listalla... näin offtopicina
Aivan, tai hyvällä mutta hajoilevalla.Nelssoni sanoi:Pitäisikö Federerkin tiputtaa listalta jos hän olisi joutunut pelaamaan aiemmat vuodet huonolla mailalla?