No oon uskonu aivan joka kisan JÄLKEE et Kimi voittaa Mestaruuden!!! Vittu! Kannatti kerranki uskoa Kimiin!patriot sanoi:Onnea Kimi! Aivan loistavaa.. Kuka tähän uskoi? Tuskin kovin moni, kuten Kimi meitä muistutti. Jäämies on nyt mestari! JÄKAUSI VOI ALKAA!!!!!!!!! :thumbup:
En ainakaan minä. Jäi kisa katsomatta kun piti istua junassa, mutta koostelähetys on pakko katsoa. Kyltsi varmaan kuolee koppiin.:alppu:patriot sanoi:Onnea Kimi! Aivan loistavaa.. Kuka tähän uskoi? Tuskin kovin moni, kuten Kimi meitä muistutti. Jäämies on nyt mestari! JÄÄKAUSI VOI ALKAA!!!!!!!!! :thumbup:
Itseasiassa, oikea asenne !Bernie E sanoi:Kimin maailmanmestaruus toi jo minulle tuon "Puhdistumisen". Mulle on tämän jälkeen AIVAN SAMA vaikka Suomen jalkapallottelijat ja kiekkoleijonat lopettaisi pelihommat huomispäivänä. Niissä lajeissa, tai missään muissakaan, menestyminen ei ole enää tarpeen... eli ne EI KIINNOSTA
Eiköhän poijjaat oo jäähyllä?Timppa78 sanoi:Kysmys, Missä on AZAI sekä cccp, ois meinaa kiva kuulla niiden kommentit ku McLaren EI voittanu mestaruutta