Aika vanhaa viestiä lainaan nyt, mutta kun löytyy tuollainen valokuva puhelinlankaa pitkin juoksevasta oravasta:Uimaharjun oravat elävät jännittävää elämää. Olen monesti nähnyt kun ne ylittävät joen puhelinlankoja pitkin. Ne toki sillälailla säästyvät auton alle jäämiseltä kun ei tarvitse siltaa pitkin kulkea, mutta kaipa siinä on omat vaaransa johtoja pitkin kipittelemisessäkin. Näin luulisin..
Meillä päin löytyi joku päästäinen(?) murhattuna. Pää puuttui kokonaan. Mihin on tämä maailma menossa?
Mä ajoin (nyk.) Raaseporissa rinneautoradalla sellaisen, tai pikkumyyrän, yli. Ei voinu väistääkään kun maksettu ajo. Toivoin vaan että väistää renkaan mutta *töms*. Aika pian henkilökunta pyynnöstä poisti uhrin ajolinjalta.Meillä päin löytyi joku päästäinen(?) murhattuna. Pää puuttui kokonaan. Mihin on tämä maailma menossa?
Eihän se hauskaa ole jos jonkun pikkuelikon renkaalla liiskaa. Mut minkäs sille mahtaa. Hyvä että poistivat raadon lasten silmistä.Mä ajoin (nyk.) Raaseporissa rinneautoradalla sellaisen, tai pikkumyyrän, yli. Ei voinu väistääkään kun maksettu ajo. Toivoin vaan että väistää renkaan mutta *töms*. Aika pian henkilökunta pyynnöstä poisti uhrin ajolinjalta.