Oravien itsemurhatilastot nousussa

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Discovery(llakohan se oli) kerrottiin tässä taannoin että pohjoisamöriikassa on oravia jotka on immuuneja kalkkarokäärmeen myrkylle. Näyttivät videota jossa kurret eivät pinkoneet kärmestä karkuun, kuten olisi tyhmempi luullut, vaan itsetuhoisen oloisesti lähestyivät ja uhittelivat. Kärmes toki toimitti myrkkylastinsa terävästi iskien, mutta pörröhännät eivät olleet siintä millänsäkään.

Aika veitikoita.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nyt kyllä viestinnän opettaja kaivaisi punakynän käsilaukustaan ja sanoisi, että ei se tilasto mihinkään nouse.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Uimaharjun oravat elävät jännittävää elämää. Olen monesti nähnyt kun ne ylittävät joen puhelinlankoja pitkin. Ne toki sillälailla säästyvät auton alle jäämiseltä kun ei tarvitse siltaa pitkin kulkea, mutta kaipa siinä on omat vaaransa johtoja pitkin kipittelemisessäkin. Näin luulisin..
Aika vanhaa viestiä lainaan nyt, mutta kun löytyy tuollainen valokuva puhelinlankaa pitkin juoksevasta oravasta:
Näytä liitetiedosto 13076

Vanhempien luona tuo orava juoksee päivittäin kadun päästä päähän syömään sille syötäväksi laitettuja pähkinöitä. Syömisen jälkeen sitten takaisin samaa lankaa pitkin. Ja aikalailla samaa vauhtia menee langalla kuin maata pitkin. Ei paljoa jännittele korkeuden takia eikä taida sitäkään paljon miettiä onko alapuolella vettä vai asfalttia.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Meillä päin löytyi joku päästäinen(?) murhattuna. Pää puuttui kokonaan. Mihin on tämä maailma menossa?

Hookah

Elämäntapaintiaani
Eräällä hautausmaalla vesipunttuihin on laitettu kellumaan pelastuslautat itsetuhoisia oravia varten.

Itsehän olen kerran ajanut oravan päälle polkupyörällä, mutta ei se edes loukkaantunut :eek!: Kummia otuksia nuo kyllä ovat...

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Vesipunttu vai vesipuntti?

Meillä päin löytyi joku päästäinen(?) murhattuna. Pää puuttui kokonaan. Mihin on tämä maailma menossa?
Mä ajoin (nyk.) Raaseporissa rinneautoradalla sellaisen, tai pikkumyyrän, yli. Ei voinu väistääkään kun maksettu ajo. Toivoin vaan että väistää renkaan mutta *töms*. Aika pian henkilökunta pyynnöstä poisti uhrin ajolinjalta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Joo, se on muuten u eikä i. Tiedoksi kaikille.
En kyllä silti tiedä mikä se on, eikä googlekaan tiennyt. Veikkaisin sen olevan vesiastia.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Mä ajoin (nyk.) Raaseporissa rinneautoradalla sellaisen, tai pikkumyyrän, yli. Ei voinu väistääkään kun maksettu ajo. Toivoin vaan että väistää renkaan mutta *töms*. Aika pian henkilökunta pyynnöstä poisti uhrin ajolinjalta.
Eihän se hauskaa ole jos jonkun pikkuelikon renkaalla liiskaa. Mut minkäs sille mahtaa. Hyvä että poistivat raadon lasten silmistä.

Senkin takia, että on kasvavilla mäkiautoilijoilla mahdollisuus ihan itse kokea rinneautoilun raadollisuus.