Osama Bin Laden on kuollut

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Archie

Well-known member
Onko toi meidän ulkoministerin kommentti rauhallisemmasta maailmasta ehkä ihan helvetin typerä?
On se. Amerikassa tuollainen maalailu menee läpi, mutta suomessa kannattaisi pysyä enempi maanpinnalla ja tosiasioissa. Muuten voi tehdä itsestään pellen.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Onko toi meidän ulkoministerin kommentti rauhallisemmasta maailmasta ehkä ihan helvetin typerä?
Samaa ihmettelin, kun se vakavalla naamalla positiivisessä murhahengessä uutisissa kertoili virallista kantaamme.

DW

2009-2016
Tanska voisi olla seuraava kostokohde. Ei kait kauheesti kannata turbaanin ja pillunkuvia piirtää samalle paperille.....ainakaan vähään aikaan.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tanska voisi olla seuraava kostokohde. Ei kait kauheesti kannata turbaanin ja pillunkuvia piirtää samalle paperille.....ainakaan vähään aikaan.
En nyt osaa sanoa menikö liikaa mauttoman puolelle (jos, niin ilmoittakaa ja poistan kuvan tai modet saa siivota), mutta tällainen mielleyhtymä tuli noista tanskalaisista ja kuolleesta Osamasta:
Näytä liitetiedosto 15027

Mangelo

Well-known member
Mulla oli sellainen kuva että Osama olisi asustanut jossain Pakistanin vuoriston luolassa ja elänyt kynttilän valossa... Väärässä olin.
Eikös sen pitänyt olla Obama joka siellä luolassa asustaa eikä USA:n pressa?

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Tässä olisi ollut sopiva mielipide Stubbinkin suuhun:

Iranin mielestä Osama bin Ladenin kuoleman jälkeen Yhdysvalloilla ei ole syytä pitää joukkoja Lähi-idässä. Maan ulkoministeriön mukaan terrorismin vastaista sotaa ei enää voida käyttää tekosyynä USA:n sotilaalliseen läsnäoloon.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Obama varmisti itselleen toisen kauden valkoisessa talossa.Siellä kuulemma jengi laulaa valkoisen talon portilla kansallislaulua.:D
En oikein ymmärrä tuota amerikkalaisten juhlintaa ja kiljumista bin Ladenin kuoleman johdosta.

Joo, se varmaan oli todella vihattu tyyppi USAssa, mutta kuitenkin?

No, olen maalla syntynyt, joten en aina ymmärrä kaikkia suuren maailman tapahtumia sillä vakavuudella, kun ehkä pitäisi.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Näin siinä käy, kun ottaa ihmisten tappamisen ja aivopesemisen elämäntehtäväkseen. Tulee paskainen loppu Barack Obaman siivotessa maailman pelikenttää ihan eri ottein kuin isänsä kaltainen luuseri George Walker Bush. Ydinpommiin en usko sekuntiakaan. Pitihän Fukushiman savujenkin saapua Härmään.

Ymmärrän toki, että republikaanipuoluetta vituttaa nyt rankasti - varsinkin, kun näin kovan pommin jysäyttäjä ei ollut oma kultapossu Bush vaan "epäisänmaallinen" Obama, joka tätä ennen toi julkisuuteen syntymätodistuksensa pitkän formin. Jos tämän jälkeen vielä kehtaa kyseenalaistaa Obaman amerikkalaisuutta, leimautuu katkeraksi häviäjäksi. Eritoten Donald Trump näyttäytyy suuren luokan aasilta tämän uutisen jälkivalossa.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Näin siinä käy, kun ottaa ihmisten tappamisen ja aivopesemisen elämäntehtäväkseen. Tulee paskainen loppu Barack Obaman siivotessa maailman pelikenttää ihan eri ottein kuin isänsä kaltainen luuseri George Walker Bush. Ydinpommiin en usko sekuntiakaan. Pitihän Fukushiman savujenkin saapua Härmään.

Ymmärrän toki, että republikaanipuoluetta vituttaa nyt rankasti - varsinkin, kun näin kovan pommin jysäyttäjä ei ollut oma kultapossu Bush vaan "epäisänmaallinen" Obama, joka tätä ennen toi julkisuuteen syntymätodistuksensa pitkän formin. Jos tämän jälkeen vielä kehtaa kyseenalaistaa Obaman amerikkalaisuutta, leimautuu katkeraksi häviäjäksi. Eritoten Donald Trump näyttäytyy suuren luokan aasilta tämän uutisen jälkivalossa.
Tuli muuten Obaman puhe eilen jenkeissä juuri Trumpin "The Apprentice" sarjan aikaan,joten koko ohjelmaa ei näytetty.:D Tekikö vittuillaakseen?

Mangelo

Well-known member
En oikein ymmärrä tuota amerikkalaisten juhlintaa ja kiljumista bin Ladenin kuoleman johdosta.
Kansallinen voiton juhla. Ovat ovat siellä kansallismielisempiä kuin persut, demokraatteja myöten. Suomessa sellainen on kiellettyä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Niin, kyllä mä luulen, notta jos joku rättikypärä masinoisi Kuopion torin ympäryskortteleiden täyspäräytyksen pulveriksi pyytämättä ja yllättäen, niin kyllä täällä ko. lakanatukan teilaamista 10 vuotta myöhemmin katsottaisiin tuskin kovin apeana.

Tai Stadista Stokmannin, Forumin ja Ateneumin korttelit kivipölyksi kera tuhansien kansalaisten.
Veikkaan ettei valtaosaa surettaisi jos hallitus saisi ko jepen hengiltä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Niin, kyllä mä luulen, notta jos joku rättikypärä masinoisi Kuopion torin ympäryskortteleiden täyspäräytyksen pulveriksi pyytämättä ja yllättäen, niin kyllä täällä ko. lakanatukan teilaamista 10 vuotta myöhemmin katsottaisiin tuskin kovin apeana.

Tai Stadista Stokmannin, Forumin ja Ateneumin korttelit kivipölyksi kera tuhansien kansalaisten.
No mutta joidenkin "suomalaisten" mielestä jenkkien tappaminen on ihan jees.