Ovisepät Ralli 26.5.

kimmi

Well-known member
Liittynyt
18.9.2009
Viestit
97
Sijainti
35400/41310

talpela

Well-known member
Liittynyt
1.4.2011
Viestit
665
Sijainti
lohja
Varmasti hieno ralli tiedossa! Livelähetystä innolla tässä odottelen:thumbup:
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Voin suositella tätä live lähetystä, laadukasta kuvaa ja asiantunteva kommentointi ;) Kaikki katsomaan, ketkä ette oo penkalla.
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7515
Hieno ralli oli penkalta käsin. Nätti päivä ja väkeä kuin neste rallissa.
 

karko

Well-known member
Liittynyt
19.7.2009
Viestit
120
Ovisepät ralli

Onko sieltä tuloksia missään, linkki on Hankiralliin?
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11181
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Hieno olis ollu katsella rallia Lempäässä tai Hauhanpohjassa, mutta alkuviikon Vironreissu ja työvuoro lauantai-illassa pilas tän kuvion.
Lappi ja Pajunen rulettaneet, mutta hyvin on Vähämikokin vetänyt kilpailutauon huomioiden.
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3240
Sijainti
JKL
Niin minullakin, mutta hankiksen tulokset ei enää kiinnosta! Tänään sitten ilmestyivät Ovisepätrallin-tulokset Tenabin eionlinesivulle.
Kyllä tuo minulla toimi ihan koko rallin ajan. Ja vieläkin tuon linkin alta tulee Oviseppien online-ajat.

Lauantaina menin suoraan Tenabin kotisivuille ja sieltä Online-palveluun ja toimi oikein hyvin. Ei ollut mitään ongelmia eikä Hankirallin aikoja... Paha sitten sanoa miksi se sulla ei toiminut...
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7515
Kyllä se on toiminut ihan jokaisella, mutta sieltä sivun yläreunasta voi ONLINE-linkkejä painamalla valita minkä kisan tuloksia katsoo. :thumbup:
 

karko

Well-known member
Liittynyt
19.7.2009
Viestit
120
Kyllä se on toiminut ihan jokaisella, mutta sieltä sivun yläreunasta voi ONLINE-linkkejä painamalla valita minkä kisan tuloksia katsoo. :thumbup:
Joopajoo... tää menee vähän inttämiseksi, mutta juuri äsken vilkaisin niin online1 on mulla edelleen hankiralli ja online2 Valkealan F-Cuppi. No, jokatapauksessa suora nettilähetys tuolta Joutsasta oli hyvä ja toivottavasti saa jatkoa!
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3240
Sijainti
JKL
Joopajoo... tää menee vähän inttämiseksi, mutta juuri äsken vilkaisin niin online1 on mulla edelleen hankiralli ja online2 Valkealan F-Cuppi. No, jokatapauksessa suora nettilähetys tuolta Joutsasta oli hyvä ja toivottavasti saa jatkoa!
Oliskohan joku välimuistiin tms. liittyvä juttu? Koska Tenabin sivut siis toimivat juuri niinkuin kuuluu ja Onlinessa oli itselläni koko ajan Oviseppien ajat eikä Hankirallia kuten ilmeisesti sinulla jostain syystä kävi. Tuo Online2 on itsellänikin Valkealasta edelleen...
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7515
Joopajoo... tää menee vähän inttämiseksi, mutta juuri äsken vilkaisin niin online1 on mulla edelleen hankiralli ja online2 Valkealan F-Cuppi. No, jokatapauksessa suora nettilähetys tuolta Joutsasta oli hyvä ja toivottavasti saa jatkoa!
Hmm.. Aika erikoista :confused:
 

kimmi

Well-known member
Liittynyt
18.9.2009
Viestit
97
Sijainti
35400/41310
Tenabin onlinessa on näköjään edelleen sellainen "ominaisuus", että kun sivustolle menee suoralla linkillä, pitää avautuvassa sivustossa muistaa refreshata selainta. Sen takia tuo hankis siellä on joillakin kummittellut. Sivuston suurkuluttajana minun olisi pitänyt muistaa mainita siitä, pahoittelut.

Mitä itse livelähetykseen tulee, sitä katsoi parhaimmillaan 570 katsojaa yhtä aikaa ja kaikkiaan playeria klikattiin reilut 6000 kertaa päivän aikana. Lähetys onnistui alun tekniikkaongelmia lukuunottamatta hyvin ja toteutus oli mielestäni korkeatasoinen. Selostaja Heikkilä ja kommentaattori Gardemeister pääsivät kesken lähetyksen myös nostohommiin. Lauantain lähetys on kokonaisuudessaan katsottavissa täältä:

http://www.noitamedia.fi/ovisepat_ralli.html

Mukana on nyt myös alkuosan haastattelut kilpailukeskuksesta, lauantain lähetyksestä ne jätettiin tekniikkaongelmien vuoksi pois.

Kokonaisuudessaan Ovisepät Ralli sai kilpailjoilta ja katsojilta hyvän vastaanoton, tämän kaltaiselle rallille on selvästi tilausta. Näin ollen jatkoa ensi vuodelle pohditaankin parhaillaan.
 

Lupatarkastaja

Well-known member
Liittynyt
18.3.2009
Viestit
1716
Selostaja Heikkilä ja kommentaattori Gardemeister pääsivät kesken lähetyksen myös nostohommiin.
Saisko tuosta kohdasta erikseen lyhyempää klippiä? Haistan YouTube-hittipotentiaalia... Hieno homma tällaiset nettilähetykset, ja arvostaisi varmasti vielä enemmän jos osuisi kisaan, minne ei itse pääse paikalle. Kiitokset paikallaan.

Kiitokset ovat paikallaan myös rallin järjestäjille. Mukavasti saatiin järjestettyä kutinaa etukäteen nuottiluokkien ilmoittautuneilla ja olihan penkalla monipuolisesti seurattavaa. EK1/3 istahdettiin mukavasti kuusen juurelle, eikä maltettu hötkyillä muualle. Yksi läheltä piti -sliippi, mutta muuten vaan vauhdikasta ajoa. Oli hyvä testikisa myös katsojille: ensi kisaan hyttysmyrkyt mukaan!
 

karko

Well-known member
Liittynyt
19.7.2009
Viestit
120
Kiitos kimmi neuvosta:ahem:! Tästä lähtien minäkin muistan erikseen päivittää Tenabin onlinesivun:wall:
 
Ylös