Pääseekö liittymään mukaan kisoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JJBMW
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JJBMW

New member
Jos vaan mahdollista niin tulisin kisaamaan mukaan.. Yksin pelaaminen ei oikein enää kiinnosta ja vrocissa on harvoin hyviä kisoja mielestäni tai sitten olen siellä ollut väärään aikaan.. Mutta mielummin ajelisin suomalaisia vastaan.. Ilmoitelkaa!

T: Juha

Tervetuloa vain, tuleppas käymään ircissä quakenetin #forumgpl-kanavalla, jossa kaikki muutkin sarjan kuskit majailevat.

Sukunimestä Jaatinen tulee muistoja mieleen. Oletkos aiemminkin ollut ajelemassa ForumGPL:n kisoissa.

Wilpuri:
Sukunimestä Jaatinen tulee muistoja mieleen. Oletkos aiemminkin ollut ajelemassa ForumGPL:n kisoissa.
Mulla on edelleen silverstonen rataennätys JJ:n nimissä, ei paha kuski wink

voisin tehdä kampäkin joko 11 päivä tai 25 päivä... viimeistää 25 päivä

tuota noin.. mitäs autoa mulle sitten alle? :)

Silverstonen GP:n mitätöinti sekä Mexicon tulokset 3.9.2001

Silverstonen 30.8 ajettu GP mitätöidään GPL-kuljettaja Jaatisen pelleilyn vuoksi. Hän käytti radalla olleita seinämia tukena ja oikoi pääsuoran varikon kautta. Muutenkin pojan ajotyyli on ollut erittäin törkeä ja häiritsi muita kuljettjia kisan aikana pelleilemällä.
Lähde: http://www.tutka.net/~dominic/GPL/

Onkohan järkeä tullut päähän yhtään tuon jälkeen?

Dominic:

Onkohan järkeä tullut päähän yhtään tuon jälkeen?
Niin.. Eipä tuosta touhusta tuntuisi kuin yksi suunta olevan, niin ei ainakaan pahempaan päin pahemmin ole varmaankaan voinut mennä.. Toisaalta, kun kerran tunkua vaikuttaa sarjan kisoihin olevan, niin ainakin jos itse olisin päättämässä, niin kelpuuttaisin mieluummin jonkun toisen mukaan :) .

Niin, halukkaita tuntuu olevan melkolailla. Ja sitten yksi tällainen tapaus jolla on vähän kyseenalainen historia... Siellä varmasti on siistimminkin ajavia kuljettajia odottamassa vuoroaan.

Muutenkaan ei liene ole järkevää ottaa sarjaan mukaan täysin ulkopuolista ihan tuosta vaan tietämättä ollenkaan mikä ko. kaverin tarkoitus kisoissa on. Jokuhan voi tulla ihan vaan vittuillakseen kolaroimaan kaikki kisasta ulos.

<small>[ 07-11-2003, 18:34: Message edited by: Dominic ]</small>

Tervehdys pitkästä aikaa.
Forum on näköjään suunnilleen samalla mallilla kuin viimeksi n. 3vuotta sitten kun omasin nettiyhteyden. :D
Niin, asiaan. Jos on mahdollisuuksia päästä mukaan GPL-liigaan niin minä olisin ainakin halukas tulemaan mukaan. Viimeksi, silloin kauan sitten piti tulla mukaan ajelemaan, mutta homma tyssäsi muistaaksen serverin palomuuriin frown

Jos on mahdollisuus päästä IRC:iin niin otappa yhteys QuakeNettiin (mediatraffic.fi.quakenet.org tai irc.barrysworld.com) ja kanava #forumgpl.

Onkos näppiksellä ajamisessa mitään toivoa, olis kiva vähän ajella GPL:ää porukassa?

Joystikilla (riippuu toki tikusta) ajelee jo ihan mukavasti... en muista miten näppiksellä homma sujuu... tuskin mitenkään, vaikka olisi avut päällä(avut päällä ei taas pääse kovaa)..