ettelbruck
Well-known member
7
Viimeksi muokattu:
Noinkohan. en ole kyllä vasta kun kerran kuunnellut, mutta ei vielä vakuuta.Captain Howdy sanoi:Type O Negative These Three Things
Uus levy on BRILJANTTI!
Captain Howdy sanoi:Type O Negative These Three Things
Uus levy on BRILJANTTI!
No nyt nää molemmat pallopäät tulee Sauna Open Airiin kun ko. pumppu örisee siellä.jusban sanoi:Noinkohan. en ole kyllä vasta kun kerran kuunnellut, mutta ei vielä vakuuta.
Ei taida nousta edellisen, Octaber Rustin, tai Bloody Kissesin ohi, tahi edes rinnalle.
Toivon mukaan sinne ei YHTÄÄN Albertia löydä tietään! Ei Oilia, eikä Parkkia!Albert Park sanoi:No nyt nää molemmat pallopäät tulee Sauna Open Airiin kun ko. pumppu örisee siellä.
Älä unhoita Life is killing me -levyä!!!!jusban sanoi:Noinkohan. en ole kyllä vasta kun kerran kuunnellut, mutta ei vielä vakuuta.
Ei taida nousta edellisen, Octaber Rustin, tai Bloody Kissesin ohi, tahi edes rinnalle.
Enhän mä sitä unohtanutkaan! Itse et vaan osaa lueskella oikein.Captain Howdy sanoi:Älä unhoita Life is killing me -levyä!!!!
Itse en vaan osaa lueskella oikein. Seikka, johon muuten osuvasti tartuit ennen joulua julkaistussa uusimassa Forum-elokuvassa! heh heh hih hih, oli se nii-iin hyvä se leffa... he heh hih hihjusban sanoi:Enhän mä sitä unohtanutkaan! Itse et vaan osaa lueskella oikein.
EDELLINEN!
Se oli LOISTAVA RAINA! Minunkin ornariuteni näyttäytyi aivan uudessa valossa. Naurattaa kun muisteleekin.Captain Howdy sanoi:Itse en vaan osaa lueskella oikein. Seikka, johon muuten osuvasti tartuit ennen joulua julkaistussa uusimassa Forum-elokuvassa! heh heh hih hih, oli se nii-iin hyvä se leffa... he heh hih hih
Niin oli... heh heh hih hih... ai että se olikin! hih hih ... heh ...Albert Park sanoi:Se oli LOISTAVA RAINA! Minunkin ornariuteni näyttäytyi aivan uudessa valossa. Naurattaa kun muisteleekin.
...eihän ennen joulua julkaistu uutta Forum-filmiä, vai julkaistiinko?Mua kuunnellaan,
Olen ylpeä mutta vainoharhainen kuunteleeko joku kun mä pakoilen?
Hei mua kuunnellaan,
On katoilla korvat ja lattioilla ja seiniin naulituilla varjoilla