Päivän biisi Vol.3

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Jussi sanoi:
Oliko tarkoitus saada puklaamaan? :D
Ei toki. Tuota tuli joskus nuoruusaikoina kuunneltua aika paljonkin ja tais olla eka tyttöystäväni tuolloin, jonka kanssa Middle of the Roadia kuunneltiinkin.
Tuo nostalgisia muistoja mieleen.:rolleyes:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Middle of the Road -Union Silver

Jussin harmiksi tuota ei youtubesta löytynyt joten saat kaivaa sen jostain muusta lähteestä.:eek:

On sellanen kappale, jonka aikana tuli edistyttyä hipelöintitasolta kokeilutasolle ja siitähän sitten niin edelleen....:) :) :)

ja siten oltiin taas yhtä kokemusta rikkaampia.:)

Örfil

Guest
Täten julistan Middel of the Roadin julkisesti pukla-ja laksatiiviksi!

Örfil

Guest
Moe: sulla ei ole mitään tekemistä Pohjanmaan kanssa, joten voitko hieman valottaa valintaasi?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Moe: sulla ei ole mitään tekemistä Pohjanmaan kanssa, joten voitko hieman valottaa valintaasi?
On vaan ihan vitun hyvä pändi! Riittääkö persusteluksi?:doubtful:

Örfil

Guest
Ei: sulta puuttuu kontaktipohja ko. elämäntyyliin. Vaadin möötteä ja skabaa Mika Salo Circuitille Pohjanmaan sydämessä ens kevääksi, jotta voit kokea miltä tuntuu ottaa daijuun ja silti säilyttää pohjalaisen, elämänmyönteisen asenteen. Annan sulle sen verran tasoitusta että ajan radan läpi vain vasemmalla kädellä ohjastaen ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Ei: sulta puuttuu kontaktipohja ko. elämäntyyliin. Vaadin möötteä ja skabaa Mika Salo Circuitille Pohjanmaan sydämessä ens kevääksi, jotta voit kokea miltä tuntuu ottaa daijuun ja silti säilyttää pohjalaisen, elämänmyönteisen asenteen. Annan sulle sen verran tasoitusta että ajan radan läpi vain vasemmalla kädellä ohjastaen ;)
Sen jälkeen crossiradalla ja mä en käytä 3: olmosta suurempaa vaihdetta.:ahem:

Kyllä mun mielestä voi musaa digata ihan ilman heimorajoja. Kovasti olen noista itä-suomalaisistakin innoissani, vaikka olenkin etelä/lounas-Suomesta. Vai pitäisikö mun vaan diggailla French Kissiä, Paul Oxley's Unit/Radiota ja Arkatavaraa, kun ne on Länsi-Uusimaalta? Siihen päälle joku Nummelalalainen kahvo? Kela? Munckki etc?:doubtful: