Oliko tarkoitus saada puklaamaan?Micael sanoi:Middle of the Road -Talk of all the USA
Ei toki. Tuota tuli joskus nuoruusaikoina kuunneltua aika paljonkin ja tais olla eka tyttöystäväni tuolloin, jonka kanssa Middle of the Roadia kuunneltiinkin.Jussi sanoi:Oliko tarkoitus saada puklaamaan?
Mulla oli toi päivän biisinä kuukausi sitten.:ahem:Micael sanoi:
On vaan ihan vitun hyvä pändi! Riittääkö persusteluksi?:doubtful:Jussi sanoi:Moe: sulla ei ole mitään tekemistä Pohjanmaan kanssa, joten voitko hieman valottaa valintaasi?
Sen jälkeen crossiradalla ja mä en käytä 3: olmosta suurempaa vaihdetta.:ahem:Jussi sanoi:Ei: sulta puuttuu kontaktipohja ko. elämäntyyliin. Vaadin möötteä ja skabaa Mika Salo Circuitille Pohjanmaan sydämessä ens kevääksi, jotta voit kokea miltä tuntuu ottaa daijuun ja silti säilyttää pohjalaisen, elämänmyönteisen asenteen. Annan sulle sen verran tasoitusta että ajan radan läpi vain vasemmalla kädellä ohjastaen
Koska mä oon ihan kuningas jätkä.kouvotsvoni sanoi:Miten SamiJ voi digata jotain UP artistia? Eihän hällä ole mitään kontaktipohjaa.
Paitti että polvet vatkaa kuin Elviksellä tahi Spedellä.kouvotsvoni sanoi:Miten SamiJ voi digata jotain UP artistia? Eihän hällä ole mitään kontaktipohjaa.
Elviksen vai Speden tyyliin?SamiJ sanoi:Koska mä oon ihan kuningas jätkä.