Päivän lakko Skiiggeboin selvänpäivän takia

Shelvänä päivä?

• Kyllä

Äänet: 4 44,4%
  • Ei

Äänet: 5 55,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    9
  • Äänestys suljettu. .

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Lakot kun tuntuvat olevan täällä trendissä, niin nousi mieleen seuraavaa. Olen miettinyt, että olisin huomenna selvinpäin. Kysynkin nyt teiltä arvon vapaa-keskusteluun aktiivisesti osallistuvat rakkaat hahmosein.

Menettekö lakkoon, jos olen huomenna F1-forumilla selvinpäin? Viikonloput kun olen yleensä aika naamat. :eek: Antaako F1-forum anteeksi, jos olen huomenna vesiselvä? :eek: Pollia ei tule, koska en vielä omista VIPejä.

Edit. Kouvo on kuningas!

Viimeksi muokattu:

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
No tasapaksua putkea ei ole ollut. About 3-4 päivää olen ollut tämän kahen viikon putken aikana selvänä. Vähentää pitäisi kuitenkin pikkaisen. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Riki Sorsan Muuttohaukan sävelin: Kiikki-kii, korkki-kii, näin kuuluu huuto niin lohduton...

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Siinä lehtijutussa, jonka jusban minulle linkitti kerran, puhuttiin light-juomista, joiden aspartaami aiheuttaa rasvamaksan. Jutussa mainittiin myös light-limsat, mutta tottakai vain energiajuomat piti mainita otsikossa. Jutussa ei mainittu, että normituotteet eivät rasvamaksaa aiheuta. Aspartaami on myrkky, jota ei saisi käyttää. Ja sokerillinen energiajuoma sisältää samaa "paskaa" kuin kahvi. Miksi tästä samasta asiasta pitää jarnata yhä uudelleen ja uudelleen?:jaska:

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
:D Miten sulla noin niinkuin muuten, jne.?

Siksi, että energiajuomat maistuvat pahalta? Siksi, että energiajuomat haisevat teollisuuspesuaineille? Siksi, koska se on hauskaa?
Välillä saa lyödä päätä seinään, vaikka täällä yrittää keskustella rauhassa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Välillä saa lyödä päätä seinään, vaikka täällä yrittää keskustella rauhassa.
Osaatko vastata, miksi niin monet energiajuomien suurkuluttajat suhtautuvat niihin litkuihin lähes uskonnollisella vakaumuksella? Jos joku ilmoittaa, että ei käytä moisia, niin heti alkaa kauhea selittely.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Osaatko vastata, miksi niin monet energiajuomien suurkuluttajat suhtautuvat niihin litkuihin lähes uskonnollisella vakaumuksella? Jos joku ilmoittaa, että ei käytä moisia, niin heti alkaa kauhea selittely.
Hyvä kysymys. Olen itse miettinyt, miksi alkoholin käyttäjät suhtautuvat tuotteeseensa lähes uskonnollisella vakaumuksella. Jopa alaikäisetkin. Ja jos et itse halua ryyppäämään, alkaa ankara "ekkö tohi" valitus. Oisko se riippuvuus sitten syynä?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ei näköjään osannut. ;) Muutti puheen toikin mukaiseksi...:D

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Siinä lehtijutussa, jonka jusban minulle linkitti kerran, puhuttiin light-juomista, joiden aspartaami aiheuttaa rasvamaksan. Jutussa mainittiin myös light-limsat, mutta tottakai vain energiajuomat piti mainita otsikossa. Jutussa ei mainittu, että normituotteet eivät rasvamaksaa aiheuta. Aspartaami on myrkky, jota ei saisi käyttää. Ja sokerillinen energiajuoma sisältää samaa "paskaa" kuin kahvi. Miksi tästä samasta asiasta pitää jarnata yhä uudelleen ja uudelleen?:jaska:
Ja pelkkää kofeiiniahan niissä energiajuomissa vain onkin :rolleyes:

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Joo kyllä se tauko voisi nyt olla paikallaan. :) Eihän tuo putki mikään maailman pisin ollut todellakaan, mutta pitkähkö kuitenkin. :thumbfh:

Knoukka

Well-known member
Joo kyllä se tauko voisi nyt olla paikallaan. :) Eihän tuo putki mikään maailman pisin ollut todellakaan, mutta pitkähkö kuitenkin. :thumbfh:
Huomenna sulle tulee noutaja. Pelko, poliisi, piru ja kuolema. Usko pois.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Hyvä kysymys. Olen itse miettinyt, miksi alkoholin käyttäjät suhtautuvat tuotteeseensa lähes uskonnollisella vakaumuksella. Jopa alaikäisetkin. Ja jos et itse halua ryyppäämään, alkaa ankara "ekkö tohi" valitus. Oisko se riippuvuus sitten syynä?
Ei näköjään osannut. ;) Muutti puheen toikin mukaiseksi...:D
Olisi melkein voinut kirjoittaa itse tuon vastauksen ennakkoon, sen verran yllättävä tuo suunnanmuutos oli.
Kyllähän minä teille vastasin. Te ette sitä vaan hoksanneet. No, ehkä mun olisi pitänyt tehdä siitä toinen kappale tuohon viestiin. Mutta vaikka en olisikaan vastannut, ei se minua estä esittämästä vasta-argumenttia. Mukavaa on olla F1-Forumilla oppositiossa, vaikka olisi lopulta oikeassa. Kysykää vaikka Puhikselta.

PS. Mulla on huono päivä tänään, eikä se johdu energiajuomista, alkoholista tahi F1-Forumista. :wink:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kyllähän minä teille vastasin. Te ette sitä vaan hoksanneet. No, ehkä mun olisi pitänyt tehdä siitä toinen kappale tuohon viestiin. Mutta vaikka en olisikaan vastannut, ei se minua estä esittämästä vasta-argumenttia.
Vastaa sitten myös tähän: miksi lähes aina kun keskustellaan jonkin asian tai olion ominaisuuksista, argumentointi tehdään pelkästään vertaamalla tätä johonkin toiseen asiaan tai olioon sen sijaan, että pyrittäisiin puolustamaan omaa kantaa vain tämän käsiteltävän asian tai olion ominaisuuksia analysoimalla?

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Vastaa sitten myös tähän: miksi lähes aina kun keskustellaan jonkin asian tai olion ominaisuuksista, argumentointi tehdään pelkästään vertaamalla tätä johonkin toiseen asiaan tai olioon sen sijaan, että pyrittäisiin puolustamaan omaa kantaa vain tämän käsiteltävän asian tai olion ominaisuuksia analysoimalla?
Helppohan on argumentti tehdä asian/olion ominaisuuksista jos sen tuntee. Jos ei tunne niin sitten puolustellaan omaa kantaa. Väitellähän voi vaikka maailman tappiin, jos vain viitsii/jaksaa kaivaa toisesta huomautettavia asioita.

Itsehän en tässä ketjussa edes ollut alunperin alkoholin käyttäjiä vastaan. Kannustin vain toikin tehnyttä henkilöä joka myönsi, että aika paljon on tullut viime aikoina juotua. Sitten sinä aloitit offtopicin: puhuit energiajuomista alkoholiin liittyvässä toikissa. Siinä vaiheessa vasta aloin moittimaan alkoholia ja sen käyttäjiä.

En ole missään vaiheessa sanonut kenellekkään, että energiajuomien käyttö on suositeltavaa. Yhdessä postissa kerroin virkistyneeni kys. juomasta. Ilmeisesti user titleni houkuttelee kommentoimaan energiajuomien "vaaroista". Hyväksyn kyllä ne, jos niissä ei ole vittuilua seassa. En myöskään ole lähettänyt linkkejä alkoholin vaaroista. Yhden linkin taisin johonkin pistää, jossa alkoholilla todettiin olevan terveellisiä vaikutuksia.

Hassua, että yksi tuote kirvoittaa tälläiseen jarnailuun. Tehdäänpäs nyt lopullisesti selväksi:
- En väitä, että energiajuomat ovat terveellisiä.
- En anna toisille neuvoja tyyliin: juokaa energiajuomia
- Otan terveysuhkat vakavasti, jos niistä löytyy linkki uutiseen, jossa tutkimus kertoo niiden olevan vaarallisia.
- Minulle on ihan sama, miten te sitä alkoholia juotte. Haluan vain kannustaa, jos joku on juonut vähän liikaa ja haluaa päästä eroon alkoholista vähäksi aikaa.

Kiitos ja anteeks.

tämä ei ollut marttyyrivetäytyminen.