Päivän lakko Skiiggeboin selvänpäivän takia

Shelvänä päivä?

• Kyllä

Äänet: 4 44,4%
  • Ei

Äänet: 5 55,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    9
  • Äänestys suljettu. .

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kivasti virkistää energiajuoma kyllä. Varsinkin silloin kun on väsynyt. Saman asian ajaa iso tuopillinen kahvia. Kumpikaan ei oikein nouse päähän, paitsi jos niihin laittaa alkoholijuomaa. Sitäkään en ole kokeillut kuin kahvilla. Tosin kerran unohdin viskin Irish Coffeesta, hyvää oli silti.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Vähän meni näköjään jarnailuksi tämä toikki. Ei kyllä ollut alkuperäinen tarkoitus. Kyllä se tauko tässä tulee heti kun olen tyhjentänyt nuo kaks vajaata pulloa tuolta jääkaapista pois. Eli huomisen jälkeen alkaa minun tauko. Ainoa koetinkivi voi olla tuo vitutus, että mitenkä sitä kestää selvinpäin. :eek:

Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kyllähän minä teille vastasin. Te ette sitä vaan hoksanneet
Kyl mää huomasin quoteen tummentamasi lauseen, mutta pakkohan täällä on välillä heittää vettä kiukaille. Sitä paitsi ei oo tosiaankaan eka kerta, kun aletaan puhumaan pitsinnypläyksestä, vaikka puhe oli jostain muusta. ;)

Toinen vastauksesi oli jo hiukka perusteellisempi. :thumbup:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Joo kyllä se tauko voisi nyt olla paikallaan. :) Eihän tuo putki mikään maailman pisin ollut todellakaan, mutta pitkähkö kuitenkin. :thumbfh:
Mikähän on muuten maailman pisin putki? Jos atlantin poikki menee joku putki, niin sehän se voisi olla.

Knoukka

Well-known member
Tästä ketjusta selviää, että ne jotka juo viinaa juo sitä liian vähän ja jotka juo enerkiajuomia ja juo niitä liikaa.

Ryhtiä nyt. Munatonta hommaa.

markoj

Custom User
Tästä ketjusta selviää, että ne jotka juo viinaa juo sitä liian vähän ja jotka juo enerkiajuomia ja juo niitä liikaa.

Ryhtiä nyt. Munatonta hommaa.
On muuten ollu kuivin kesä miesmuistiin näin henkilökohtaisella tasolla. Pitää mennä varmaan 80-luvun alkupuolelle, että löytyy kuivempi. :thumbfh:

Knoukka

Well-known member
On muuten ollu kuivin kesä miesmuistiin näin henkilökohtaisella tasolla. Pitää mennä varmaan 80-luvun alkupuolelle, että löytyy kuivempi. :thumbfh:
Mulla oli mehun ja piparin suhteen ihan nappikesä.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Nyt on tullut oltua reilu vuorokausi ilman alkoholia. Tästä se vähennys lähtee :thumbup:

Timanfaya

Group Speed Devils
Lakot kun tuntuvat olevan täällä trendissä, niin nousi mieleen seuraavaa. Olen miettinyt, että olisin huomenna selvinpäin. Kysynkin nyt teiltä arvon vapaa-keskusteluun aktiivisesti osallistuvat rakkaat hahmosein.

Menettekö lakkoon, jos olen huomenna F1-forumilla selvinpäin? Viikonloput kun olen yleensä aika naamat. :eek: Antaako F1-forum anteeksi, jos olen huomenna vesiselvä? :eek: Pollia ei tule, koska en vielä omista VIPejä.

Edit. Kouvo on kuningas!
Siis hyvänenaika! Ei ole hyväksi juoda tuollalailla! Rupea pikimmiten tipattomalle kuukaudelle, jos et pysty niin kaikki ei ole enään ihan hyvin... Ja sinun kannattaisi hankkia apua! En tarkoita pahaa, sanon hyvällä sinun parastasi ajatellen.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Siis hyvänenaika! Ei ole hyväksi juoda tuollalailla! Rupea pikimmiten tipattomalle kuukaudelle, jos et pysty niin kaikki ei ole enään ihan hyvin... Ja sinun kannattaisi hankkia apua! En tarkoita pahaa, sanon hyvällä sinun parastasi ajatellen.
Mun mielestä Skygge juo liian vähän.Vähän munaa siihen touhuun hei!!:cool: