Päivän Plussat 3:lle forumistille

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tulipahan vaan mieleen, että sitä positiivista palautetta voisi antaa useamminkin kuin kerran vuodessa. Ja ilman mitään kilpailua. Eli jos joku auttaa sinua tietokoneasioissa, saat sinut nauramaan, hyvälle tuulelle tai muuten toimii lailla asiallisen forumistin, palkitse hänet plussalla.

Itse koitan ainakin lyötää vähän uusia nimiä tänne päivittäin. Ja vähän eri perusteilla.:thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eilisestä haluan antaa plussat (+) hahmoille:

Olga
Ace17
Mehe Rienarsuu

Joni

Well-known member
Kyllä plussaa tulee kaikille täällä! :ahem:

Mangelo

Well-known member
Ja kaikki muut on ollu huonoja? Antais vaan miinusta epämiellyttävimmille ja useimmat vois tuntea ittensä positiivareiks.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minä luulin saaneeni plussaa, kun en ollut kirjoittanut tuohon aikaan vielä mitään.

Captain Howdy

Well-known member
Kylläpä teillä on ihme vimma pisteyttää elektromekaanisia ystäviänne.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Mä voisin antaa päivän kaikki kolme plussaa Moelle siirtymisestä piirun asiallisempaan ja fiksumpaan suuntaan omissa jutuissan. Eilen huomasin olevani kahdessakin eri asiassa ihan täysin samaa mieltä jopa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tulipahan vaan mieleen, että sitä positiivista palautetta voisi antaa useamminkin kuin kerran vuodessa. Ja ilman mitään kilpailua. Eli jos joku auttaa sinua tietokoneasioissa, saat sinut nauramaan, hyvälle tuulelle tai muuten toimii lailla asiallisen forumistin, palkitse hänet plussalla.

Itse koitan ainakin lyötää vähän uusia nimiä tänne päivittäin. Ja vähän eri perusteilla.:thumbup:
Moelta erittäin hyvä aamunavaus! Plussia plopsahtelee. :thumbup: