Lancer
Realisti
Toihan on nykyistä kämppää huomattavasti tyylikkäämpi :thumbup:Jaahas, plussautetaan tänään:
Sam
72
Formulastara
Trullinkaasulle vielä tönö maalattuna valmiina alla:
Toihan on nykyistä kämppää huomattavasti tyylikkäämpi :thumbup:Jaahas, plussautetaan tänään:
Sam
72
Formulastara
Trullinkaasulle vielä tönö maalattuna valmiina alla:
Tähän olis voinut sanoa jotain, mutta antaa AJ:n sanoa se jahka palaa tauoltaan.Pimeyden voimien talo... :eek!:
Lievä ilmaus. Talossa asuu Yhdysvaltain presidentti.Pimeyden voimien talo... :eek!:
Ja vielä toistaiseksi aika pimeä presidentti. Eli amerikkalaisittain "dim".Lievä ilmaus. Talossa asuu Yhdysvaltain presidentti.
Joo, Juskaselle kans plussaa, on taas alkanut kirjoittelemaan foorumille aktiivisemmin.Päivä on menny jotenkin ohi, sanotaaan.................:
Juskanen
Samaa nauroin minä.Pakko antaa Acelle lussaa:
Tää nauratti kovasti.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1184839&postcount=1018
Thänx :thumbup:Moe
Sam
Lancer
Kiitos, näköjään noita pitää joskus keksimällä keksiäGeiloord
Moderoit ja höpisit omias, ORNARI!Mitä minä eilen tein![]()
En nyt sanois. Olen vähän yrittänyt valkata asiakeskustelijoita, humoristeja, tahattomia toopeja ja ns. perushyvää-kauraa, ettei kaikki olisi aina jotain kuoleeksinaurattajia (Mehe, burb, ...) tai auttajia (OoPee, Miguel, Pöhkis...), vaan laidasta laitaan.Kiitos, näköjään noita pitää joskus keksimällä keksiä![]()
Syö sinä vaan kalakukkoja sielä kuopijossaKyllä se Pietarillekin napsahtaa kunhan tulee päivä että Kuopiota, KalPaa tai Sawoa tarvii kommentoida kolmella-hymiöllä.:ahem: