Pako

Oletko paennut poliisia?

  • Autolla

    Äänet: 3 11,5%
  • Muulla moottorikäyttöisellä kulkuvälineellä

    Äänet: 1 3,8%
  • Jalan

    Äänet: 6 23,1%
  • Polkupyörällä

    Äänet: 1 3,8%
  • Epäilen pakoilleeni, mutta en ole 100% varma asiasta

    Äänet: 4 15,4%
  • En ole pakoillut virkavaltaa koskaan, ikinä, milloinkaan

    Äänet: 15 57,7%
  • Mahdollisesti, mutta enempää en paljasta

    Äänet: 4 15,4%
  • Jaska

    Äänet: 2 7,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    26

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mun eka pitkäaikainen tyttöystävä asui Saarenpäänkadulla. Ties vaikka ois bylsitty samaa mimmiä :D
Saarenpäänkadulla asu muutamakin tuttu. :thumbup:
Jos nimet Hakamäki, Modig tai Ihamäki sanoo mitään, niin saattaa olla yhteistä tuttavapintaakin.
Ymmärtääkseni en bylsinyt kuitenkaan ketään noista. Ainiiin, asui siellä myös Tiainen (vai olikohan Tiala) ja Urpinen.

Myllymaan porukat on mulle vieraita.
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Itsehän nuorena käytimme poliisin resursseja mm. siihen, että kun ei ollut päivällä mitään tekemistä, soitimme Puputin kulman lähellä olevasta puhelinkopista poliisille, ja ilmoitimme että siellä tapellaan. Jäätiin sitten odottamaan että sinivuokot tulee siihen kulmille, ja sitten heidän nähden lähdettiin pinkomaan karkuun. Peräänhän ne monesti lähti, se on selvä. Kertaakaan eivät kiinni saaneet noissa hipoissa, vaikka joskus annettiin niiden tulla ihan likellekin ennenku otettiin ritolat.
Saivatpahan hekin pienet juoksutreenit donitsien syönnin lomassa, kun selkeesti olivat sen tarpeessa.

Nykykunnolla vois tuollaiset urheilulajit päättyä meikäläisen tappioon, mutta eipä ole ollut minkäänlaista tarvetta moisia harrastaa enää vuosiKYMMENIIN.
Heh, mä olen soittanut sieltä Puputinkulman yläkerrasta erään kerran poliisit.
Katselin siitä Puputin ylimmältä kulmaparvekkeelta yöllä kun kaveri rauhallisesti rikkoi siellä Osuuspankin lämpömittarin takana terassin ikkunaa ja murtautui pankkiin.
Sain hiehon kiipeilynäytöksen kun poliisit menivät katon kautta peräänsä. Ei ollu tole, koska jäi kiinni.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Jäätiin sitten odottamaan että sinivuokot tulee siihen kulmille, ja sitten heidän nähden lähdettiin pinkomaan karkuun. Peräänhän ne monesti lähti, se on selvä. Kertaakaan eivät kiinni saaneet noissa hipoissa, vaikka joskus annettiin niid
Ei ole ollut yhtään asiallista tuollainen. Minkäs sitten sille kumminkaan mahtaa kun naurattaa. Kädet pystyyn nyt, eikä kasarilla?
 

Örfil

Guest
Itsehän nuorena käytimme poliisin resursseja mm. siihen, että kun ei ollut päivällä mitään tekemistä, soitimme Puputin kulman lähellä olevasta puhelinkopista poliisille, ja ilmoitimme että siellä tapellaan.

Teimme Parolassa vastaavaa niin (olen ehkä postannut tämän aiemmin) että soitettiin poliisille että tietyssä bussissa tulee mies jolla on ruskea salkku ja sillä on siinä hashista.

Maattiin kaverin kanssa sitten vehnäpellossa piilossa ja naureskeltiin kun poliisisaab ajeli läpi kylän bussin perässä ja kyttäs kaikki pysäkille tulijat.
Ei näkynyt salkkumiestä :D

No joo, tyhmä idea mutta valitettavasti ei ollut edes se tyhmin mitä junailin. Ei puhuta niistä pommeista millä pelottelin kylää aikanaan :eek:
Ihme että olen vielä kaikki raajat tallella ja normitöissä!
 

Örfil

Guest
Saarenpäänkadulla asu muutamakin tuttu. :thumbup:
Jos nimet Hakamäki, Modig tai Ihamäki sanoo mitään, niin saattaa olla yhteistä tuttavapintaakin.
Ymmärtääkseni en bylsinyt kuitenkaan ketään noista. Ainiiin, asui siellä myös Tiainen (vai olikohan Tiala) ja Urpinen.

Myllymaan porukat on mulle vieraita.
Ei ole tuttuja nimiä. Myllymaalla on myös mp-liike Hlinnassa tätänykyä.
Ja vanhin veljeksistä ajaa enskaa mun Hlinna kamun kanssa veteraanisarjassa. Olin yhdessä kisassa niille huoltomiehenäkin taannoin.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ysärillä oli makeaa kuunnella poliisiradiota. Se oli silloin laillista ja mahdollista. Toki siihen tarvittiin ns. skanneri. Kuului myös NMT-puhelut. Hyvät naurut sai. Analoginen aika on takana.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Heh, mä olen soittanut sieltä Puputinkulman yläkerrasta erään kerran poliisit.
Katselin siitä Puputin ylimmältä kulmaparvekkeelta yöllä kun kaveri rauhallisesti rikkoi siellä Osuuspankin lämpömittarin takana terassin ikkunaa ja murtautui pankkiin.
Sain hiehon kiipeilynäytöksen kun poliisit menivät katon kautta peräänsä. Ei ollu tole, koska jäi kiinni.
Mä olen kyllä rikkonut Osuuspankin rakennuksesta kanssa yhden ikkunan. Silloin kultaisella 80-luvulla kun pankkiautomaatti oli siinä pankin eteisessä ja siihen pääsi kortilla, vietettiin siellä paljon aikaa perjantai-iltaisin. Kerran pienessä sievässä olin sinne menossa ja ovi meni kiinni nenän edestä, niin monotin siitä sitten uloimman lasin rikki. Jäin siitä kyllä kiinni verekseltään, ja sain sakot, koska mulla oli alaikäisenä yks keskaripullo povarissa. Sakkolapussakin luki "piti hallussaan yhden pullon keskiolutta." Noloa.

Ei ole ollut yhtään asiallista tuollainen. Minkäs sitten sille kumminkaan mahtaa kun naurattaa. Kädet pystyyn nyt, eikä kasarilla?
Tjuu, ei ollut asiallista, joskaan ei sieltä tyhmimmästä päästä kolttosia multakaan, mutta ei niistä sen enempää.
 
Ylös