Siis mikä on laissa kiellettyä?Se ei ollut se pointti vaan, että on kertakaikkiaan typerää tehä noin ja eikö tuo ole laissa kielletttyä?
Ne raataa kovaa duunia päivät pitkät. Tää on niiden tapa rentoutua. Tai sitten ne on vaan semmosia rappioalkoholisteja.Miksi te teette tuollaista? Voiko enää olla tyhmenpää juttua?
En minä paina pitkää päivää:frank:Ne raataa kovaa duunia päivät pitkät. Tää on niiden tapa rentoutua. Tai sitten ne on vaan semmosia rappioalkoholisteja.
Mut sullahan on jo yli 4000 postausta!Mulle tulee ainakin heti 838 tyhmempää juttua mieleen.
Sorsiva!Mut sullahan on jo yli 4000 postausta!
Oletko ihan tosissasi?Jos joku haluaa tietoonsa FW08:n salasanan ni pistäkää privaa! Mulla on myös sen sähköpostin, youtubetilin ja miesdeitti.fi:n tunnukset jos ne kiinnostaa.
Pistin Pyry-aasille privaa.Jos joku haluaa tietoonsa FW08:n salasanan ni pistäkää privaa! Mulla on myös sen sähköpostin, youtubetilin ja miesdeitti.fi:n tunnukset jos ne kiinnostaa.
Miksi haluat Fyffen miesdeitti tunnukset?Pistin Pyry-aasille privaa.
Se on nykyään Mengele.:eek!:Tunnussävel : Saispa äkkiä Zaikkua!
Ne on Jonia varten tehty, haetaan Jonille sopivaa seuraa.Miksi haluat Fyffen miesdeitti tunnukset?