Mikä puhelin sulla on ja minkä operaattorin mikä liittymä?Alle 5 euroa.
Kiitos tästä tiedosta... Kun olisin jo aikaa sitten tiennyt tästä... Oi miten paljon rahaa olisinkaan säästänytViestien suurkuluttajille (joilla käytössä älypuhelimet) suosittelen lämpimästi WhatsApp-sovellusta, joka lähettää tekstiviestit netin kautta. Eikä maksa mitään. :thumbup:
Aivan, operaattorithan tarjoavat nettiyhteyksiä kännyköihin ilmaiseksiKiitos tästä tiedosta... Kun olisin jo aikaa sitten tiennyt tästä... Oi miten paljon rahaa olisinkaan säästänyt
Kyllä kuule joni pääsee helpommalla kun ei vastaa niitten emakkojen viesteihin. kyllä ne takasin soittelee. jääpä rahaa vaikka sitten mäyräkoiraanÄsken oli nytten 58€(9.90 nettimaksu sis.) ja suurinosa siitä lähes 40€ mennyt tekstiviesteihin joka kieltämättä liikaa.. Liittymä saunalahden norppaplus. Olisko säästäny paljon enemmän jollain tekstiviestiiittymällä yms? Maybe dunno. Normisti yleensä ollu 20-30€ paikkeilla.
Ongelma tossa on se, että jos pitää lähettää viesti minuutissa ja keskustelukumppaneita on helvetisti ja valtaosalla kumppaneista ei ole dataliittymää vaan viestittely pitää käydä perinteisinä SMS-viesteinä -joista operaattori laskuttaa.Kyllä kuule joni pääsee helpommalla kun ei vastaa niitten emakkojen viesteihin. kyllä ne takasin soittelee. jääpä rahaa vaikka sitten mäyräkoiraan
Niin, WhatsApp mahdollistaa vaikka sen, että kesken keskustelun ottaa kuvan kameralla ja lähettää sen sitten suoraan keskustelukumppanille.Edit: Ja näsäviisaille kerrottakoon, että tiedän kyllä SMS ja myös MMS viestien olemassaolosta. Tämä on kuitenkin kuvien lähettämisen vuoksi aivan eri planeetalta.
Sulla on vielä vähemmän kavereita kuin mulla, puhelinlaskusta päätelllen.2-6€ (about 1.80€ on kiinteä kuukausimaksu..)
Niitä on suht pienehkö määrä ja miltei kaikki kommunikaatio tapahtuu ylläripylläri facebookin kautta.:thumbdownSulla on vielä vähemmän kavereita kuin mulla, puhelinlaskusta päätelllen.
Täh? Mulla 19,90, joka sisältää rajattoman netin, 1000min huohotusta ja 500 seksiviestiä.Tällä viikolla tuli vaihdettua halvempaan liittymään. 9,90€/kk ja siinä rajaton netti ja 100min puheaikaa/kk. Täytyy jatkossa panostaa enemmän lyhyisiin puheluihin kuin tekstiviesteihin niin ei varmaan paljoa yli kympin mene kuukausilasku. Oletin että noita rajattoman netin yhteyksiä olis saanut halvemmallakin Saunalahdelta.