Paljonko tehoa F1-autossa pitäisi olla?

Mikä olisi sopiva teho ykkösiin?

  • <700hv

    Äänet: 0 0,0%
  • 700-750hv

    Äänet: 0 0,0%
  • 750-800hv

    Äänet: 0 0,0%
  • 800-850hv

    Äänet: 1 2,6%
  • 850-900hv

    Äänet: 2 5,1%
  • 900-950hv

    Äänet: 1 2,6%
  • 950-1000hv

    Äänet: 6 15,4%
  • 1000-1100hv

    Äänet: 7 17,9%
  • 1100-1200hv

    Äänet: 2 5,1%
  • 1200-1300hv

    Äänet: 1 2,6%
  • 1300-1400hv

    Äänet: 1 2,6%
  • >1400hv

    Äänet: 8 20,5%
  • ei sillä niin väliä

    Äänet: 10 25,6%

  • Äänestäjiä yhteensä
    39
  • Äänestys suljettu. .

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Täksi kaudeksi nousi 701:n kg.
OK, Wikipedian sääntöhistoria-artikkelissa ei tuota mainittu. (No, eipä siellä ole mitään 2015 keulasäännöstäkään, vain radiokeskustelujen rajoittamisesta on mainittu.)
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Nuo ajoavut koskivat vain sitä alakeskustelua miten 500 hv:n auto saataisiin menemään yhtä lujaa kuin nykyiset autot. Jollainhan se tehoero täytyy kompensoida. En missään tapauksessa ole sitä mieltä, että niitä pitäisi palauttaa (no rajoitettu maaefekti ehkä).
Niin eli etkö sinäkin pysty samaistumaan siihen että mitä isommat myllyt sitä vähemmän apuja?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Niin eli etkö sinäkin pysty samaistumaan siihen että mitä isommat myllyt sitä vähemmän apuja?
En näe asiaa noin. Ajoavut ovat tehoista erillinen päätös. Jos halutaan mennä aina vain entistä lujempaa, niin sitten otetaan tietysti molemmat.

Sitä mieltä kyllä olen, että tehon ja mekaanisen pidon merkitystä aeropitoon pitäisi lisätä, mikä hoituisi ihan aeroa rajoittamallakin (kuten olen koko ajan sanonut). Insinöörit kuitenkin tekevät kaikkensa, että autot menisivät kuin kiskoilla, joten niiden insinöörien keinoja siihen on rajoitettava.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
En näe asiaa noin. Ajoavut ovat tehoista erillinen päätös. Jos halutaan mennä aina vain entistä lujempaa, niin sitten otetaan tietysti molemmat.

Sitä mieltä kyllä olen, että tehon ja mekaanisen pidon merkitystä aeropitoon pitäisi lisätä, mikä hoituisi ihan aeroa rajoittamallakin (kuten olen koko ajan sanonut). Insinöörit kuitenkin tekevät kaikkensa, että autot menisivät kuin kiskoilla, joten niiden insinöörien keinoja siihen on rajoitettava.
Jos vaikka sidottais niitten kädet ja huivi silmille.
 
Ylös