Paljonko tililläsi on tyypillisesti rahaa ennen tilipäivää?

Ennen tilipäivää pankkitililläni on tyypillisesti

• Äänestäjiä yhteensä
    24

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Paljonko tililläsi on juuri ENNEN tilipäivää/opintotukipäivää tyypillisesti rahaa?

Jos et tiedä mitä tyypillisesti tarkoittaa voit arvioida asiaa vaikka miettimällä keskiarvoisesti asiaa viimeisen vuoden ajalta.
Juuri ennen tilipäivää tarkoittaa tilipäivää edeltävää päivää.

FO110K

Banned
Vähintäänkin miljoona. Valuutan tyyppiä panttaan vielä silti.

jjv

Arschloch
En ole hakenut tyyppihyväksyntää rahoilleni.

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Mulla on yleensä vajaa satku, tai vähän reilu kolmesataa.

Kaimann

Well-known member
Sijainti
Karigasniemi
Kyllähän tuo minun tili on kuin kuiva kaivo johon kerran kuukaudessa kaadetaan ämpärillinen vettä.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

WebSlave

Trackman
Alle 50 euroa. Johtuu siitä, että asetan tietyn arkikäyttöbudjetin kuukaudelle, ja kaiken ylimenevän siirrän saman tien toiselle tilille, josta myös laskut menevät. Palkkatilin siis kuuluukin kulua loppuun ennen tilipäivää.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mulla on samalla tavalla kuin Webslavella. Palkka tulee "laskujenmaksutilille" ja yleensä siellä on reilu 1000 euroa, josta suurin osa on varattu tulevien kuukausien laskuihin. Palkasta siirrän sopivan määrän käyttötilille arvioidun käyttöbudjetin mukaan, mutta usein jää 100-200 euroa käyttämättä ennen palkkapäivää.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Max satanen tai toinen. Olen asettanut itselleni hyvin haastavan lainojen lyhennystahdin; reilusti yli puolet nettotuloistani menee lyhennyksiin. Vaikuttaa arkeen kyllä harmaantavasti mutta lyheneepä vastattavatkin...

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Periaatteessa kaikki menee sitä mukaa kun tulee, mutta jossain vaiheessa onnistuin käyttötilille säästämään pari tonnia ja sen verran siellä yleensä vähintään on pahan päivän varalla.

markoj

Custom User
Eiks parille tonnille kannattas jo katella joku muu paikka ku käyttötili.