Panisitko tyhmää, kaljamahaista ja rumaa miestä

Panisitko tyhmää ja rumaa miestä?

• Kylläh! Kriteereistä viis.

Äänet: 2 25,0%
  • Todennäköisesti.

Äänet: 6 75,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    8

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Piirretäänpä mieleemme seuraava asetelma: olet saaressa kahdestaan tyhmän, kaljamahan omaavan ruman, mutta halukkaan miehen kanssa. Vene on karannut ja toteat myös, ettet jaksaisi uida mantereelle. Alat juomaan. Tulee ilta ja tulee yö. Olet jo vahvassa humalatilassa ja puntissa tuntuu niin helevetisti. Radiosta kuuluu tämä Mitä tapahtuu?

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Vaikkei otettaisi huomioon sitä että Tony Halme vie tehokkaasti halut tilanteessa kuin tilanteessa, sittenkään en panis.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Mielenkiintoista.

Kun saari on melko pieni. Niin koita siinä sitten himoissasi soittaa nahkaista säkkipilliäsi etsiessäsi näkösuojaa, mutta turhaanhan siinä saaressa pyörit etsimässä.

On vain yksi tökerö havumaja ja kaljismies siellä, kaiken lisäksi vielä vettä sataa. Ideanpoikanen siitä, että voisit vaikka kaivautua hiekan sisään ja vemputtaa patukkaasi. Huomaat kuitenkin, että ne pienet hiekanpalat jyystäisivät ikävästi esinahan alla ja kenties pääsee terskan sisään hiekkaa, tukkien jämien ulospääsyn.

Ajattelet ehdottaa anaaliyhdyntää miehelle, mutta sitten juolahtaakin yksi asia. Mistä tiedät, ettei se halukas mies kanna mitään sukupuolitauteja ja ei ole mukava sitten päivän jälkeen alkaa muniaan kuopsuttamaan.

Keksit sitten, että rupeaisit saalistamaan käsilläsi jonkun kalan mutta on niin pimeää. Jos kuitenkin onnekkaasti onnistut saamaan, niin sinun pitää nylkeä se kala. Ei ole varmaa, että onko kalan suoli riittävän leveä ja pitkä vedettäväksi heijariisi.

Joten tässä tilanteessa vastaisin todennäköisesti.

Ria

Jäässä
Ei vaikuta alkuunkaan todennäköseltä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Panematta jäisi. Eikä tilanne muuttuisi miksikään vaikka mies olisi fiksu, kaljamahaton ja komea. Samoin taustamusiikkivalinta on panemisen kannalta merkityksetön (eli en panisi vaikka mitä soisi).

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Seuraava poll onkin sitten "Ymmärrätkö henkilöä, joka panee tyhmää, kaljamahaista ja rumaa miestä?"

Kyllä
En
En, mutta olen silti kiitollinen
Jne

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Panematta jäisi. Eikä tilanne muuttuisi miksikään vaikka mies olisi fiksu, kaljamahaton ja komea. Samoin taustamusiikkivalinta on panemisen kannalta merkityksetön (eli en panisi vaikka mitä soisi).
Entäs jos kakkoseen tuikkaamista vastaan lupaisi paljastaa sisäänkäynnin saarella sijaitsevaan salaiseen haaremiinsa, jossa 107 uhkeaa ja himokasta neitsyettä odottaa panijaansa?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Entäs jos kakkoseen tuikkaamista vastaan lupaisi paljastaa sisäänkäynnin saarella sijaitsevaan salaiseen haaremiinsa, jossa 107 uhkeaa ja himokasta neitsyettä odottaa panijaansa?
Minä ainakaan en uskoisi Skyggeboyn vedätystä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vähintään kovasti epäilyttäisi miehen motiivit saada vastaanottaa vehkeeni hanuriinsa jos moisen haaremin omistaisi. Ja toisaalta sen verran yksiavoinen olen, että enpä sillä haaremitiedollakaan mitään tekisi :idea:.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vähintään kovasti epäilyttäisi miehen motiivit saada vastaanottaa vehkeeni hanuriinsa jos moisen haaremin omistaisi. Ja toisaalta sen verran yksiavoinen olen, että enpä sillä haaremitiedollakaan mitään tekisi :idea:.
Voisit myydä sen haaremitiedon seuraavalle haaksirikkoutujalle. Tai vaihtaa sen vaikkapa mopoon.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Voisit myydä sen haaremitiedon seuraavalle haaksirikkoutujalle. Tai vaihtaa sen vaikkapa mopoon.
Tai vaihtaa sen Jonin kanssa lavaan karpalolonkeroa. Ja sitten kaataa se lonkero viemäriin Jonin katsellessa ja nauraa, kun ne haaremilaisetkaan eivät suostuneet Jonille antamaan.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
No minkä takia ne 107 neitsyttä on neitsyitä? Häh?
Eihän homo semmosella haaremilla mitään tee, se vaan haluaa parrua hanuriinsa.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Kaikenlaista paskaa. Varmaakin olisi asiallista tuossa tilanteessa soittaa Kaarina Hazardille ja kertoa että nyt vois vähän taas.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
No minkä takia ne 107 neitsyttä on neitsyitä? Häh?
Eihän homo semmosella haaremilla mitään tee, se vaan haluaa parrua hanuriinsa.
Luin vaan hiukan alusta keskeltä ja lopusta, niin meni neitsyt -kohta ohi :eek:. Olisi kyllä kieltämättä jonkinlainen valtti parruneuvotteluissa tuollainen haaremi. Itse oon vissiin ainakin sen verran epävarma heteroudestani, että partnerin sukupuolella on väliä, eli jäisi mun tapauksessa hepulta parru saamatta.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Tää kysymys enempi naisille, niin siks ei voi vastata.