Pankkivertailuja

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Cmoney sanoi:
Meillä vaihdettiin Tapiolasta Osuuspankkiin 1,5 v sitten kun sieltä sai sopivamman asuntolainan. Pian pitää vissiin siirtää vakuutuksetkin Tapiolasta kun s-etubonukset sieltä loppuvat...
Ja keskittämällä kaikki Tapiolaan, saat 15% alennusta vakuutuksista.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sammypiru sanoi:
Täällä maalla Tapiola saa miinusmerkin varsinaisen pankkikonttorin puuttumisesta, jonka vuoksi ei ole paikka, jonne lapsi voisi säästöpossunsa tyhjentää.
Käsittääkseni Tapiola ei käsittele käteistä ollenkaan. Niin ainakin minulle sanoivat taannoin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itse siirryin Nordeasta OP:hen asuntolainan myötä. Huomattavasti pienemmällä marginaalilla sai lainan. Toki Nordea siinä vaiheessa, kun huomasivat että sanoin tilin irti, olisi antanut samalla ehdolla.:rolleyes: Too late, sugar, totesin.

Ja hyvä olikin kun vaihdoin. OoPeen bonussysteemi on erinomainen. Ei tarvii maksaa kuukausimaksuja, ei korttimaksuja eikä palvelumaksuja. Lisäksi bonuksia voi käyttää Pohjolan vakuutusmaksuihin. Melkeen nauratti, kun auton liikennevakuutus tuli maksamaan mulle pari kymppiä.:D

Knoukka

Well-known member
Ollu Oopeessa tili aina, skulannu aina olin sitten pers'aukisena tai vähän rahoissani. Ja oli palkkatili aikanaan SYPissäkin, josta ei pahaa sanottavaa. Nyt skulaa hyvin, on laki, sijoitus ja muut neuvonnat Osuuspankin ja Pohjolan puolesta. Ainoa mikä joskus rassaa, mutta uskon että täysin aiheetta, on se että pienen konttorin asiakkaana sitä on aika tuttu pankinjohtajalle ja muulle henkilökunnalle. Joskus tulee mieleen että ne tietää mun raha- ja muistakin -asioista liikaa, mutta tää nyt on vaan osa mun pikkupaikkakunta -syndroomaa.