Paras F1 kuski heti Schumin jälkeen

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Davidin ja Nappulan "vaalikampanja" käynnistyi vähän liian myöhään, koska äänestys oli jo tehty

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Alonso tietää

Me kaikki tiesimme ennen kautta, että Michael Schumacher on maailman paras kuljettaja. Mutta mikäli maailman parhaalla kuljettajalla ei ole käytössään oikeaa autoa ja oikeita renkaita, hänkään ei voittaisi yhtään kisaa koko vuonna, Alonso kuittaa saksalaisen Welt am Sonntag -lehden haastattelussa.
Saksalaisen Welt am Sonntag -lehden haastattelussa hän nostaa kovimmiksi kilpaveljikseen Michael Schumacherin ja Kimi Räikkösen.

- Molemmat ovat vahvoja, mielestäni Michael ja Kimi ovat yhtä hyviä. Eron tekee vain auto, joka heillä on käytössään.

Tyypilliseen tapaan Alonso korottaa itsensä kuitenkin kaikkein parhaaksi kuljettajaksi.

- Minä olen paras. Tiedän, että Michael Schumacher ajattelee, että hän on paras ja niin tekevät myös Kimi ja varmasti Jarno Trullikin.
No niin, Alonsohan tuon sitten sanoo mainiosti, Schumi on paras mutta yhtä hyvä kuin Kimi ja kuitenkin hän on itse paras! :D

No siis oikeestihan tuo puhuu asiaa, kuski on paras aina omasta mielestään, tällä on saadaan itseluottamus kohilleen ja loppu on sitten kalustosta kiinni!

lähde on sitten TS, eli en tiedä miten juttu on käännetty :dunno:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Re: Alonso tietää

Misa1 sanoi:
No niin, Alonsohan tuon sitten sanoo mainiosti, Schumi on paras mutta yhtä hyvä kuin Kimi ja kuitenkin hän on itse paras! :D

No siis oikeestihan tuo puhuu asiaa, kuski on paras aina omasta mielestään, tällä on saadaan itseluottamus kohilleen ja loppu on sitten kalustosta kiinni!

lähde on sitten TS, eli en tiedä miten juttu on käännetty :dunno:
Voi olla että on käännetty päin pyllyä, ainakin toivottavasti. Kuulostaa nimittäin aikamoiselta Oviedon ihmisapinatekstiltä...