Paras "lasten suusta"-juttusi?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mikä on paras lasten suusta lukemasi/kuulemasi juttu?
Paras lukemani on tämä
(Mikä on) JUMALA:
a) Jeesuksen määrääjä, joka loi ehkä maata.
b) Miten jumalan isä ja äiti tuli maailmaan?
c) Minä olen miettinyt, että mikä oikeastaan on jalka. Mihin sitä tarvitaan? Ja nyt pitäisi vastata, että mikä on jumala, vaikka en tiedä mikä jalka on.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Kyllä se edelleenkin lienee rinsessan heittämä: "mä olen nainen ja isi on ihminen" :eek:
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
En nyt tiedä onko paras, mutta varmaan uusin pojan suusta eiliseltä.

Eli poika teki äitinsä kanssa ruokaa ja poika paistoi jauhelihan. Sitten syötiin ja äiti kiitti poikaa hyvästä ruoasta, johon poika: "Älä minua kiitä, kiitä meitä"

Ja sitten lauantaina kun oltiin maalaustalkoissa ja siemailtiin työn päätteeksi olutta ja pika keräili tyhjiä tölkkejä ja toi aina täyden tilalle talkoolaisille. Tokasin pojalle, että voi itku että kohtahan meiltä loppuu oluet, johon poika minua halaillen: "Iti, älä hermostu, kyllä tästä selvitään." Ja taas ihmettelin ton 3 v miehenalun hoksottomia.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Tyttö aikoinaan: Isillä on pippeli, äitillä on pylly ja Martalla on häntä!
Martta on siis toinen mäyräkoiristamme.
 

Makkonen

Guest
Tämä tapahtui parisenkymmentä vuotta sitten..
Olin eräissä häissä kirkossa ja siellä oli pikku-tyttö (3-4v.?) jolla oli mukana pehmolelu-kala. Tyttö näytti useasti vieressä istuvalle henkilölle tuota lelukalaansa ja osoitti pyrstöä ja sanoi "kato kalan häntää."
Vieressä oleva henkilö kuiskasi tytölle, että se on pyrstö, ei häntä.
Aikansa tätä "kinastelua" jatkettuaan, tuli kirkossa täydellisen hiljainen hetki. Siinä samalla tyttö huusi niin kovaa kuin vain pystyi: "Olkoon vaan pyrstö!" Koko juhlakansa repesi nauramaan ja sen jälkeen ei tyttö enää puhunut mitään.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
c) Minä olen miettinyt, että mikä oikeastaan on jalka. Mihin sitä tarvitaan? Ja nyt pitäisi vastata, että mikä on jumala, vaikka en tiedä mikä jalka on.
Tollaisia filosofi-kaverini kertoilevat ja pohtivat krapulan aiheuttamissa mielentiloissa.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Jostain joskus luettu, sigunakin ollut:

Kanat munii munia, siat munii makkaroita
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Juniori kysyi kerran minulta, että: "hei iskä, voiks pierussa olla kokkareita"?

No, sillä kertaa todettiin, että voi.
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Paras oman lapseni suusta päässyt toteamus on päiväkodin tädiltä kuulemani.
Nuorimmaisen ollessa viisi vuotias, oli päivähoitaja kysäissyt tytöltämme että tuleeko sinustakin kampaaja isona kuten äitisikin?
Tyttö oli siinä hetken tuuminut ja vastannut: "Ei, musta tulee ihan tavallinen ihminen!"
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Jostain joskus luin juu jumankauta että oli pari pientä ihmistä, ihan lapsia siis, ja lapsiahan ne olikin! Ainankin silloin! Niin että olisivat sitten olleet vaikka Jahvetti ja Kaaleppi, ja kaa, eikun Jahvetti ei osannut sanoa l-kirjainta, vaan tuuppasi tilalle v-nimisen kirjaimen.

Noh, sitten Kaaleppi, siis se joka osasi puhea veti pöydältä liinaa alas ja siitä sitten tuohtuneena Jahvetti huusi aikuisille ihmisille toiseen huoneeseen että: "Äitiii, Kaaleppi vetää pöytäviinaa!"

Ite en kyllä ihan uskonut että näin olisi niinkus ollut.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ittehän olin vaahtosammuttimen mittaisena, kun oltiin faijan kanssa naapurissa kaffella, vastannut varsin totuudenmukaisesti emännän esitettämään kysymykseen: "no miltäs marjapiirakka maistuu?" kuivahkolla lausahduksella: "muuten hyvää, muttei minkään makuista" :frank:

Faijan vahvisti jälkeenpäin, että vastaukseni piti just eikä melkein kutinsa :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ittehän olin vaahtosammuttimen mittaisena, kun oltiin faijan kanssa naapurissa kaffella, vastannut varsin totuudenmukaisesti emännän esitettämään kysymykseen: "no miltäs marjapiirakka maistuu?" kuivahkolla lausahduksella: "muuten hyvää, muttei minkään makuista" :frank:

Faijan vahvisti jälkeenpäin, että vastaukseni piti just eikä melkein kutinsa :D
:D :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPeen juttu oli kyllä helvetin hyv esimerkki siitä, että ei kannattais kyllä lapselta ikinä kysyä sitä pakollista "No onkos hyvää ruokaa"-kysymystä. Voipi saada liian rehellisen vastauksen. Eikä kyllä aikuseltakaan sen puoleen, eihän siihen voi vastata kuin kehuvasti. Harva sitä alkaa tarjotun aterian jälkeen moittia sitä ruokaa.
Josta tuli mieleen kun kaveri tuli stadista käymään aikanaan mun luona Turussa ja mä duunasin sit safkat meille siinä ennen kapakkaan lähtöä. Sit ku oltiin syöty, kysyin kaverilta, että olikos hyvää ja se sano että "Juu...oli OIKEIN hyvää, kiitos". Mä sitten sille vastasin että "Hyvä että sulle maistu. Mun mielestä oli saatanan pahaa. Liha sitkeetä ja kastike ihan paskaa".
Kaverin ilme oli näkemisen arvoinen, kun näki että sen teki mieli myötäillä mun mielipidettä mutta ei enää kehdannut. :D
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
6-vuotias tyttäreni tokaisi parisen viikkoa sitten, että nykyään ei tarvita niin paljon lehmiä, koska maitoo saadaan kaupastakin.

Tämä aiheutti totaalisen repeämisen ja tyttö tietysti veti herneet tämän takia nenäänsä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
OoPeen juttu oli kyllä helvetin hyv esimerkki siitä, että ei kannattais kyllä lapselta ikinä kysyä sitä pakollista "No onkos hyvää ruokaa"-kysymystä. Voipi saada liian rehellisen vastauksen. Eikä kyllä aikuseltakaan sen puoleen, eihän siihen voi vastata kuin kehuvasti. Harva sitä alkaa tarjotun aterian jälkeen moittia sitä ruokaa.
Josta tuli mieleen kun kaveri tuli stadista käymään aikanaan mun luona Turussa ja mä duunasin sit safkat meille siinä ennen kapakkaan lähtöä. Sit ku oltiin syöty, kysyin kaverilta, että olikos hyvää ja se sano että "Juu...oli OIKEIN hyvää, kiitos". Mä sitten sille vastasin että "Hyvä että sulle maistu. Mun mielestä oli saatanan pahaa. Liha sitkeetä ja kastike ihan paskaa".
Kaverin ilme oli näkemisen arvoinen, kun näki että sen teki mieli myötäillä mun mielipidettä mutta ei enää kehdannut. :D
Joo, lasten ja humalaisten suusta kuulee totuuden :ahem:

Se on muutenkin jokseenkin hellyyttävää toi lasten rehellisyys ja aovimuus. Vaimon broidilla ja hänen vaimollaan meni sukset ristiin ja eilen tuli avioero voimaan. Tää vaimon broidin exä oli meillä sunnuntaina kylässä ja tytär siinä sitten jossain vaiheessa meni hänen luoksesa ja pamautti rehellisen kysymyksen: "no millos hankit ittelles uuden miehen?". Meinas kieltämättä juuttua pullanpalat kurkkuun :D :D :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Viime viikonloppuna maaseudulla naapurin 4 (tai 5) vuotias Eevertti oli pyöräilemässä isänsä kanssa. Kävivät katsomassa aidan takaa mutsin koiria. Koirat piti aika melua ja kävelin ittekin aidan luokse. Siinä vaihdettiin parit sanat tämä Eevertin isän ja Eevertin kanssa. Hetken aikaa juteltuani päästä Eevertti sanoi: "Sinä poltat tupakkaa. Kannattaisi lopettaa."

Tuli ihan Moe mieleen. :eek: :jaska:

Tuo parivaljakko jatkoi sitten eteenpäin ja tullessaan (melko pitkän ajan jälkeen) takaisin olin jo ehtinyt aloittaa uuden tupakan. Tämän poikakin huomasi "Sinä poltat taas tupakkaa. Yskittääkö?" Sanoin, että nyt ei yskitä ja on tupakapoltto tyhmää ja että taidan itsekin olla vähän tyhmä. Poika toisti lakonisesti sanojani: "Olet sinä tosiaan vähän tyhmä".

Taas tuli Moe mieleen. :eek: :jaska:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Se on muutenkin jokseenkin hellyyttävää toi lasten rehellisyys ja aovimuus. Vaimon broidilla ja hänen vaimollaan meni sukset ristiin ja eilen tuli avioero voimaan. Tää vaimon broidin exä oli meillä sunnuntaina kylässä ja tytär siinä sitten jossain vaiheessa meni hänen luoksesa ja pamautti rehellisen kysymyksen: "no millos hankit ittelles uuden miehen?". Meinas kieltämättä juuttua pullanpalat kurkkuun :D :D :D
Jep, juuri siksi nää lasten suusta jutut on ihan siellä kärkipäässä hauskoissa jutuissa joista pidän. Ne ovat niin avoimia, viattomia ja rehellisiä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tytär kysyi aikoinaan, että eikös miehillä ole hankalaa kun on pissa ja kakkahätä samaan aikaan ja pitää pissata seisten ja kakkia istualtaan. Kerroin että kyllä miehet voi pissata myös kakkimisen yhteydessä. Tähän tytär tuumasi "sehän on kätevää".

Poika totesi kerran ruokapöydässä maistettuaan sapuskaa "Tämä on sellaista herkkua, mistä en tykkää". Olleessaan mummilassa pojalta oli tippunut leipä lattialle ja poika nosti sen aikomuksenaan syödä sen, mummi sanoi "älä syö sitä se on likainen, johon poika totesi, että "kotona on niin puhtaat lattiat että siellä voi syödä lattialle pudonneen leivän".
 
Ylös