Jätät ne vaan sinne pönttöön.Perheen muut jäsenet on maissi-faneja, mä en tykkää kakata niitä keltaisia jyviä.:nope:
Akka suuttuu, jos jättää pöntön vetämättä.:thumbfh:Jätät ne vaan sinne pönttöön.
Ne kuuluu pureskella.Perheen muut jäsenet on maissi-faneja, mä en tykkää kakata niitä keltaisia jyviä.:nope:
Ahaa. Mä en heti tajunnu, että et vaan tykkää vetää maissijyväpaskaa. Ootko kokeillu silmät kiinni? Vois auttaa.Akka suuttuu, jos jättää pöntön vetämättä.:thumbfh:
Kiree iho. Kun pistää silmät kiinni, niin pers'silmä aukee.:thumbfh:Ahaa. Mä en heti tajunnu, että et vaan tykkää vetää maissijyväpaskaa. Ootko kokeillu silmät kiinni? Vois auttaa.
Homejuustoja on yleensä laittanu. Voi tulla aika suolasta mutta lisukehan se vaan on. Kaipaa kyllä kuten Melinda sanoikin raikasta (ja kylmää) salaattia vierelleen.Herkkusienen kun kääräsee pekoniin, niin onhan se hyvää. Mitäs juustoa siihen voi/kannattaa lämätä?
No sithän se sujuu ihan ponnistelematta.Kiree iho. Kun pistää silmät kiinni, niin pers'silmä aukee.:thumbfh:
Vittu Mosse (Moe Szyslak), etkö voinut ottaa monivalintaa? Valitsisin tuossa parhaimmaksi sipulin ja paprikan.Mikä on paras lisuke, mitä lihojen ja makkaroiden kanssa voi grillillä tiristellä?
Samalla voi myös kertoa valmistustavan, jotta saan kokkikirjaan täytettyä.
Mozzarella käy lähes kaikkeen.Mitäs juustoa siihen voi/kannattaa lämätä?
Koskenlaskijakin toimii.Herkkusienen kun kääräsee pekoniin, niin onhan se hyvää. Mitäs juustoa siihen voi/kannattaa lämätä?