Paras selostaja formuloille?

pkj

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Nyt on noita Kyllösen selostuksia taas kuunteli niin ei voi olla kuvittelematta ketään parempaa selostamaan formuloita. Oi niitä vanhoja aikoja. :) Kaveriksi sitten Salo.

Miss Piggy

Schufosa
Mä en halua Kyltsiä selostamaan, koska sen hehkutus on oikeesti raivostuttavaa!:mad_old: Mulle tulee mieleen kaudet '97-'99, kun meinas oikeasti järki mennä sen pirunmoisen puolueellisuuden kanssa.:thumbfh:

Siinä mielessä Oskarille ja Tomille plussat, että ovat olleet puolueettomampia jätkiä. Tomi oli kyllä prempi. Mutta se taitaa olla siirtynyt vallan pokerimieheksi...:rolleyes:

Enpä tiedä kuka sopis. Kai se Oskari siellä kuitenki jatkaa, mä luulen. Salo on hyvä kommentaattori, samaten JJ. Kekestä en pidä muuten yhtään, mutta asiantuntijahan se on.

Musta selostukset tyyliin RTL olis ihan ok. Siellä ukot pysy aika hyvin asiassa. Tosin pikkusen tylsää selostustahan se sitten on... Emmä tiiä.:eek:

Zamppa

Well-known member
Kyllönen on se ainoa oikea. Suomen Murray Walker, totta tosiaan.

Mutta kyllä masensi nähdä Tuominen pokerilähetystä selostamassa muutama viikko sitten. Omasta mielestäni Tuominen oli valovuosia edellä Saarta, jos nyt ei ihan Kyllösen tasolla. Lajituntemusta ihan eri malliin kuin Saarella eikä oikeastaan ikinä ärsyttänyt kuten Saari Rehtoreineen ja Hallintopäällikköineen. Sitä paitsi Tuomisen ja Lehdon yhteispeli toimi varsin hyvin, jos vielä saataisiin porukkaan Mildh varikkoreportteriksi niin a'vot.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ihan kuka vaan paitsi Kyllönen, Bubi, Hoopi, tai Jorma Pulkkinen. Tosin noi edellä mainitut on niin samanlaisia pellejä, että voisivat tuurata toisiaan, eikä ykskään katsoja edes huomaisi mitään.:ahem:

Mikkoz84

Schufosi
Moe Szyslak sanoi:
Ihan kuka vaan paitsi Kyllönen, Bubi, Hoopi, tai Jorma Pulkkinen. Tosin noi edellä mainitut on niin samanlaisia pellejä, että voisivat tuurata toisiaan, eikä ykskään katsoja edes huomaisi mitään.:ahem:
Ai ennemmin,vaikka Porttilan Jari tai Saukkosen Mika selostamaan kuin mikään noista :confused:

Jeeves

Well-known member
Porttilan Laki sanoi:
Miksi muuten Tuominen ei jatkanut F1-selostajana?
Muistelisin jostain lukeneeni, että kaveri koki matkustamisen ympäri maailmaa liian raskaaksi. Tai mistäs minä tiedän, vaikka olisivat selostaneet joka kisan Pasilassa..?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mikkoz84 sanoi:
Ai ennemmin,vaikka Porttilan Jari tai Saukkosen Mika selostamaan kuin mikään noista :confused:
No aivan taatusti.

Noi mun luettelemat on pahempia kuin Pekka Tiilikainen tai Paavo Noponen formuloitten selostuskopissa.:D

poko

Well-known member
Tiedä sitten olenko ainoa, mutta mielestäni Bubi ja Hoopi kaksikko olisi nykyistä parempi :ahem:

Kukkosen Anssi varikolle :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
poko sanoi:
Tiedä sitten olenko ainoa, mutta mielestäni Bubi ja Hoopi kaksikko olisi nykyistä parempi :ahem:

Hoopi kun selostais Unkarin kisaa, niin ei paljoa tarvis napsia Stillnochtia unilääkkeeksi illalla.:D

Zeiar

Well-known member
Sijainti
Tre
poko sanoi:

Kukkonen istuis Fostersin kaljateltassa kyttäämäässä Grid Göölien pyllyjä eikä tietäis edes missä maassa saati kisassa on:alppu:

forti

custom user
Sijainti
strosmobylschtok
noi porttila,hoopo,jormanen,ja kukkonen on kyllä pelottavia vaihtoehtoja.ainoa oikea selostaja on kyllönen:thumbup: