Parasta Kelaa

Anssin kuunnelluttavin biisi ?

• Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Äänestys suljettu. .

Estate

Well-known member
Joku Nummela-albumin biiseistä. Uusimpia ei ole tullut oikeastaan ollenkaan kuunnelluksi. Suuria kuvioita -levyltäkin muistan suurinpiirtein vain 1972-biisin.

Sanotaan nyt Puistossa.

Sijainti
Oslo
Pakko tunnustaa että ainut mitä Anssi Kelasta tiedän on että hän on muusikko - nuo kappaleiden nimet eivät sano minulle mitään.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Äänestän Mikan faijan BMW:tä, mutta kyllähän toi Nummelakin on aika loistava rallatus. Kummatkin muistelobiisejä.

Nää biisit taitaa olla aika vakiomatskua Radio Novalla. :D

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Paras vaihtoehto olisi, että itse Kela uppoaisi, mieluiten melko syvälle.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Virtanamiska off-asentoon on paras ratkaisu kun kyseinen hahmo rääkäisee radiovastaanottimessa.

Makkonen

Guest
Taloussanomat
10.4.2009 12:17
Kommentit 3

Kelan maksamaa sairauspäivärahaa hakee nykyisin yhä useampi. Myös hylättyjen hakemusten määrä on kasvussa. Vuonna 2003 hylättiin 0,9 prosenttia hakemuksista, kun viime vuonna takkiin tuli 1,3 prosentille hakemusten lähettäjistä, kertoo Helsingin Sanomat.

Kansalaisten kokemus Kelan linjasta on Helsingin Sanomien mukaan koventunut. Kela saattaa hylätä hakemuksen, jonka takana seisoo useampi lääkäri. Kela taas sanoo hyväksymisperusteiden pysyneen samoina kuin ennenkin.

Kelan Itä-Suomen vakuutusalueen ylilääkäri Marja–Leena Sankari sanoo, että hylkäyspäätökset johtuvat teknisistä seikoista. Esimerkiksi Itä-Suomessa keikkalääkärit kirjoittavat pidempiä sairauslomia, koska vastaanotolle on vaikea päästä.

–Kela taas katsoo, että tavallinen loma riittää, Sankari kertoo Helsingin Sanomille. Itä-Suomessa hylätään peräti 2,4 prosenttia hakemuksista.
.

SamiJ

Well-known member
^On se vaan melkoinen Sankari tuo Kela.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Minusta Anssi Kela hallitsee konseptinsa ja ansaitsee lahjakkuudellaan paikkansa lauluntekijänä, mutten itse tahdo oikein erottaa mielessäni noita kappaleita toisistaan. En nyt pikaisesti muista kuin tuon 1972.

Täytyy kuunnella hetki Spotifylla ja vastata sitten.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kela :yuck: Molemmat niistä siis. Anssi Kelan musiikkia ei voi kuunnella edes kännissä. Ja sen toisen Kelan kanssakaan en mieluusti ole missään tekemisissä.

Nikos

Kisaaja
Luulin, että täällä puhutaan KELA:sta. Anssilla on monia kuunneltavia biisejä, tosin nämä on radiossa ym. kuultu niin moneen otteeseen ettei niitä muuten enää jaksa kuunnella.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Karhusaari ja Jennifer Aniston on mulle ihan vieraita. Jäljellejäävistä voiton vienee 1972, mutta onhan se myönnettävä että lähellä toisiansa ovat.