Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Tositeeveetä kato. Ameising Reisi!Herkän mä teistä löydän, mutta noi toiset kriteerit on vielä vähän näyttöä vailla.:frank:
Viittaan siis herroihin Mehe 'reisille' Rienarsuuhun ja Knouk 'kestää taksiin asti' kariin.![]()
Tositeeveetä kato. Ameising Reisi!Herkän mä teistä löydän, mutta noi toiset kriteerit on vielä vähän näyttöä vailla.:frank:
Viittaan siis herroihin Mehe 'reisille' Rienarsuuhun ja Knouk 'kestää taksiin asti' kariin.![]()
Tämän mä haluan nähdä! Mehe muuten, taitaa jäädä meidän ens lauantain möötte kahden keskeiseksi. Knoukkapoika on vielä lapissa. Mut eihän se haittaa eihän?Tositeeveetä kato. Ameising Reisi!
Ainahan voi tehdä kampäkinMun paras postaukseni tulee olemaan kun mä sanon goodbye tälle forumille.
Tai se ikäiseen banniin johtanut postaus.![]()
Kun kerran noin kauniisti pyydät niin ehkä mä voin tulla pyörimään kolmanneksi pyöräksi. Katotaanny josko onnistuis.Tämän mä haluan nähdä! Mehe muuten, taitaa jäädä meidän ens lauantain möötte kahden keskeiseksi. Knoukkapoika on vielä lapissa. Mut eihän se haittaa eihän?
Kun kerran noin kauniisti pyydät niin ehkä mä voin tulla pyörimään kolmanneksi pyöräksi. Katotaanny josko onnistuis.
:thumbfh: Voi olla, kaveri on tulossa tuolloin koko viikonlopuksi kylään enkä tiedä hänen/meidän/mun aikatauluja...![]()
Sä jänistät kuitenkin taas.![]()