Sua ei ole näkynyt aikoihin ja mun paskatoikki saa sut kommentoimaan. :alppu:Auvoa!
Haistoin komian tortun Narniaan asti ja oli pakko tulla kyylimään. Ja oijoi ku se olikin komias! *hykertelee*Sua ei ole näkynyt aikoihin ja mun paskatoikki saa sut kommentoimaan. :alppu:
Ei ole toikin tekijän päässä järkeä tällä hetkellä.:alppu:Jaa ei tää ollutkaan Dompparin toikki...no tässähän vois olla sitten jotain järkeäkin:ahem:
*ojentaa Pulitzerin*Ei ole toikin tekijän päässä järkeä tällä hetkellä.:alppu:
Hihihiiiii, ei kai ny sentäs...Kaho Lumppari
Missä sie olet piileksiny? Kummasteltu olemma sitä päissämme, kaipailtukin hieman niin..
*poistuu siivilöimään*Nyt rupes tekeen mieli ruuneperintorttua...
Bobakin kellari?Hihihiiiii, ei kai ny sentäs...
Olen ollut hieman salaisessa paikassa. Siellä ovat muun muassa seinät pitäneet minut kiireisenä.
Ota tosta jätskiä.Luulin että tässä toikissa puhuttaisiin siitä mitä on rikkonut parhaimmillaan. Petyin.
No kyllä kuule.. ikävä vallan sielua kaiversi, viilsi.Hihihiiiii, ei kai ny sentäs...
Mimmoset seinät.. piikikkäät ja liikkuvat? Pehmustetut?Olen ollut hieman salaisessa paikassa. Siellä ovat muun muassa seinät pitäneet minut kiireisenä.
Kovat ja harmaat. Kaide siinä oli ja yksi tuhru. Lattia liittyi siihen myös toisaalla.Mimmoset seinät.. piikikkäät ja liikkuvat? Pehmustetut?
Toxi lähti tämän tojckin tiimoilta toistaiseksi ignoreen.
Maailmassa on paskaa, kaikissa merkityksissään sen verran paljon, ettei sitä ehdointahdoin kannattaisi lisää julkituoda. Kuten sanoin. Kaikissa merkityksissään.