Password pulma.

tyhmä eläin

Well-known member
Liittynyt
7.8.2000
Viestit
1911
Sijainti
Pullamäki
Mulla on pulma. Mä oon aina logged in täällä foorumilla koska mä oon ainoo meidän perheessä joka käyttää nettiä aktiivisesti. Nyt kyllä on käynnyt niin että mulla on foorumin passwordi hotmailissa enkä ole kirjoittanut sitä minnekään. tämä johtuu siitä että olen tyhmä eläin.Hotmailin password on myös unohtunut eikä sitäkään ole kirjoitettu ylös. Tämäkin johtuu siitä että olen tyhmä eläin. voisitteko mailata mun passwordin osoitteeseen jani_evinen@hakkinen.net sen passwordin olen sentään kirjottanut lapulle.Yritin ratkaista pulmaa sillä lailla että painoin sormella otsaani kokopäivän se ei auttanut. Toivottavasti voisitte jeesaa.

[ 10-07-2001: Message edited by: tyhmä eläin ]
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Originally posted by tyhmä eläin:
<STRONG>Yritin ratkaista pulmaa sillä lailla että painoin sormella otsaani kokopäivän se ei auttanut.

[ 10-07-2001: Message edited by: tyhmä eläin ]</STRONG>

:D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
V*ttu mikään kehity! Salasanojen ja tunnuslukujen määrä vain lisääntyy.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Originally posted by AJ:
<STRONG>V*ttu mikään kehity! Salasanojen ja tunnuslukujen määrä vain lisääntyy.</STRONG>
Tällainen keskusteluforum oli 40 vuotta sitten toteutettuna ESSOn vessan seinällä.

Sitä kannattaa miettiä ihan pikku hetki.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
"Pikku hetki":n tunnettu vaihteluväli on 0.01 attosekuntia ydinfysiikassa aina 12 teravuoteen, joka on pisin koskaan mitattu aika, jonka mies on joutunut odottamaan vaimoaan, kun nämä ovat olleet lähtemässä viettämään rentoa vapaailtaa ystävien kanssa.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Alkaa keskustelu rönsyilemään... osasto ja otsikko ovat väärät. Suljetaan.
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Originally posted by Dominic:
<STRONG>

Tällainen keskusteluforum oli 40 vuotta sitten toteutettuna ESSOn vessan seinällä.

Sitä kannattaa miettiä ihan pikku hetki.</STRONG>

Mietin tuota hetken ja tulin siihen tulokseen, että homma on kehittynyt väärään suuntaan. Silloin ei tarvinnut edes salasanaa jotta pääsi kirjoittamaan seinälle, ulos loggautuessa tosin piti muistaa mihin suuntaan vessan lukkoa pitää kääntää jotta se aukeaa.
 
Ylös