Pelisääntöjä

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Hä, enkö olekkaan ainoa.
No tämä oli hyvä uutinen.
Täällä jos oikeasti lähdettäs asiattomuudet kieltämään, pitäs kirjottajista poistaa 90% ja toi Domppari ois ihan se ensmäinen suohon polkastavista.

Eli ne ei ole häviämässä. Kannattaa tottua siihen ajatukseen.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Täällä jos oikeasti lähdettäs asiattomuudet kieltämään, pitäs kirjottajista poistaa 90% ja toi Domppari ois ihan se ensmäinen suohon polkastavista.

Eli ne ei ole häviämässä. Kannattaa tottua siihen ajatukseen.
En tarkoittanut, että kirjoittajia tarttisi poistaa. Pitätkö mua ihan idioottina? Tarkoitin kirjoitustyyli eli, että ei puhuisi asiattomuuksia ja kuten mä sanoin jo aiemmin tätä ideoimassa, että kukaan ei suostu.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
En tarkoittanut, että kirjoittajia tarttisi poistaa. Pitätkö mua ihan idioottina? Tarkoitin kirjoitustyyli eli, että ei puhuisi asiattomuuksia ja kuten mä sanoin jo aiemmin tätä ideoimassa, että kukaan ei suostu.
Tuo nyt oli aivan asiatonta!! Joten se sopii tänne osastolle aivan mainiosti.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Tuo nyt oli aivan asiatonta!! Joten se sopii tänne osastolle aivan mainiosti.
Miten niin muka asiatonta. En meinannut ihan tuollaista asiattomuutta vaan sitä, että puhuu vaikkapa naisten/miesten alapääjutuista, mut se on jo vähentynyt.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
En tarkoittanut, että kirjoittajia tarttisi poistaa. Pitätkö mua ihan idioottina? Tarkoitin kirjoitustyyli eli, että ei puhuisi asiattomuuksia ja kuten mä sanoin jo aiemmin tätä ideoimassa, että kukaan ei suostu.
Se olisi tragedia jos joku suostuisi. Suostumattomuus on Triumfi!
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
No... tämä on vapaaa, mutta minusta rajan voisi laittaa siihen, että ei puhuisi asiattomuuksia. Juu kukaan ei suostu.
Sinun, hyvä V-T on nyt heti ostettava tämä foorumi Antilta, niin voit luoda vapaalle uudet ja uljaat säännöt.

Siihen saakka sinun, minun ja myös muiden on alistuttava siihen, että vapaalla on laskettava aivojänteet lautaselle ja kirjoitettava ögölöpöllöjä, kahmoja ja määrätä kojootti! tai MOOOW perii.
Onhan tämä tosiaan rankkaa, mutta ympäristöön joko sopeutuu lailla lapasen tai sitä vaihtaa lailla käyttökuntonsa päähän ajautumassa olevan tamponin.

Asiallista ajatusten vaihtoa odotellessa,
ylevän ja virheettömän keskustelun puolesta
jo vuodesta "ollu ja menny"
Nöyrimmin, nimimerkki PuoliPöhkö
 
Viimeksi muokattu:

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Sinun, hyvä V-T on nyt heti ostettava tämä foorumi Antilta, niin voit luoda vapaalle uudet ja uljaat säännöt.

Siihen saakka sinun, minun ja myös muiden on alistuttava siihen, että vapaalla on laskettava aivojänteet lautaselle ja kirjoitettava ögölöpöllöjä, kahmoja ja määrätä kojootti! tai MOOOW perii.
Onhan tämä tosiaan rankkaa, mutta ympäristöön joko sopeutuu lailla lapasen tai sitä vaihtaa lailla käyttökuntonsa päähän ajautumassa olevan tamponin.

Asiallista ajatusten vaihtoa odotellessa,
ylevän ja virheettömän keskustelun puolesta
jo vuodesta "ollu ja menny"
Nöyrimmin, nimimerkki PuoliPöhkö
Juu juu alistun ja se olikin vain idea. Vain idea. Tiedän kyllä hyvin, että se ei toteudu.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Täytyy sanoa, että jos tuollainen ehdotus menis läpi, niin mä joko hankkisin banaaneja ja banjoja päivä toisensa jälkeen tai etsisin jonkun toisen forumin. Siinähän jäisitte kaikki tänne, ihan yksin! Kaikki!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Täytyy sanoa, että jos tuollainen ehdotus menis läpi, niin mä joko hankkisin banaaneja ja banjoja päivä toisensa jälkeen tai etsisin jonkun toisen forumin. Siinähän jäisitte kaikki tänne, ihan yksin! Kaikki!
Sit me oltais kaikki ihan silleen, et voihan hitsin pimpula kun Vellu ei ole enää täällä vaan irrottelee jossain ihan tosi huisilla forumilla ja me vaan täällä sanotaan, että hitsin pimpula ja jänskätään tuleeks siitä pitkäkin banjosoolo.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Sit me oltais kaikki ihan silleen, et voihan hitsin pimpula kun Vellu ei ole enää täällä vaan irrottelee jossain ihan tosi huisilla forumilla ja me vaan täällä sanotaan, että hitsin pimpula ja jänskätään tuleeks siitä pitkäkin banjosoolo.

Ja se olis teille IHAN OIKEIN!
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Asiaa hetken mietittyäni totesin, että sehän ois meillä IHAN OIKEIN!
Tätä pitää ilmeisesti peesata. Ihan oikein.

Sitä paitsi kaikilla meillä on alapää. Enpä pitäisi alapäätä siis asiattomana. Pikemminkin välttämättömänä, jopa siis yläpään takia.
 
Ylös