En usko että kukaan täällä tosissaan haluaa "herkutella" kyseisillä kuolon kolareilla, sen verran asiantuntevaa porukkaa löytyy. Ihmisellä on vaan tapana olla utelias, moni haluaa varmasti nähdä vain kiinnostuksen vuoksi miten pahasti käy.. kävi...
Itse olin 11 vuotias kun Senna kuoli 94. Olin jo silloin todella innokas moottoriurheilu fani, ja vielä innokkaampi Senna fani. Olimme juuri ennen kisan lähtöä leikkimässä kaverin kanssa hiekkalaatikolla, ja tarkoitus oli mennä katsomaan startti... myöhästyimme jonkun verran kun leikit oli kesken, olimme juuri tulossa sisälle kun isä huusi ikkunasta että nyt kävi pahasti! Se on hetki jota en KOSKAAN unohda elämässäni, muistan sen kuin eilisen päivän, se pysäytti jo silloin... telkun ääreen päästyäni oli tunnnelma aika hiljainen...
Sitä en haluaisi uudestaan koskaan kokea. Moni rupeaa vieläkin hihkumaan ilosta kun jokin suuri kolari sattuu, itse voi vain haukkoa henkeä ja toivoa parasta. Formulat ja moottoriurheilu on suurta viihdettä ja draamaa, dramatiikkaa toivotaan, vaikkei siitä pidettäisikään.