Sam
Muumipappa
Jotain 10-15m? Näkee niiden antureiden sijainnin tiestä, jos pitää katseen alhaalla eikä tuijota kameraa.Archie sanoi:Miten läheltä peltipoliisi kuvan ottaa? Onko matkaa 5m, 10m, 20m .. enemmän?
Jotain 10-15m? Näkee niiden antureiden sijainnin tiestä, jos pitää katseen alhaalla eikä tuijota kameraa.Archie sanoi:Miten läheltä peltipoliisi kuvan ottaa? Onko matkaa 5m, 10m, 20m .. enemmän?
312T4 sanoi:Taisit selvitä säikähdyksellä:ahem:
Uudet valvontakamerat mittaavat keskinopeuksia
Päivitetty 10.5.2008 06:08
Poliisi aikoo testata liikenteen valvonnassa järjestelmää, joka mittaa autojen keskinopeuksia kamera-alueilla.
Poliisin mukaan uudenlaisella valvonnalla halutaan karsia ylinopeudet kameroiden välisiltä osuuksilta. Taustalla ovat myös nopeasti yleistyneet GPS-paikantimet, jotka näyttävät kuljettajalle kameroiden sijaintipaikat.
Järjestelmän kokeilut aloitetaan vuoden taitteessa Etelä-Suomessa.
Mutku sanoi:Eikös jotain peltipoliiseja voisi laitella kaupunkien keskustoihin, toreille ja puistoihin räpsimään kuvia huligaaninuorista?
Mutku sanoi:Juu, kyllä valvontakameroita on, mutta kunnon lintupönttö vaan keskelle toria "isoveli valvoo"-tyyliin ja sitten fotoja kotiin![]()
Ei ooIl Tempo Gigante sanoi:Saattaapa olla hyvä ajatus.
Mutku sanoi:
Moe Szyslak sanoi:Moni jarruttaa tolpalle tullessa, jolloin mä tuikkaan toiselta kaistalta ohi, enkä palaa takaisin kun vasta tolpan kohdalla. Anturihan on joku 30-50 metriä ennen tolppaa.:ahem:
Tunnuslaatat vaan selkään ja rintaan kaikille klo 22 jälkeen ulkona liikkuville. Näistä pakollisista laatoista vois periä käyttömaksun. Myös vakuutus pitäisi olla kunnossa, joka korvaa alkoholin vaikutuksen alaisena aiheutetut vahingot...Mutku sanoi:Juu, kyllä valvontakameroita on, mutta kunnon lintupönttö vaan keskelle toria "isoveli valvoo"-tyyliin ja sitten fotoja kotiin![]()
Mutku sanoi:Juu, kyllä valvontakameroita on, mutta kunnon lintupönttö vaan keskelle toria "isoveli valvoo"-tyyliin ja sitten fotoja kotiin![]()
Vebe sanoi:Poliisi peltisen auton sisällä välähti tai väläytti kameraa, kauanko kestää että lappu kotiin kolahtaa?
Noin vanhaa ei kannata enää odotella. Itse "kokeilin" tänään vakio Datsun Cherryn voimavaroja. 240km/h satasen alueella. Kovempaankin ois haluja ollut mutta rajoitin pätki vastaan. Tosta ei kai rikesakolla selviäVebe sanoi:28-02-2008, 22:40
Tuntuupa kestävän, uotellaan uotellaan
Partsi sanoi:Noin vanhaa ei kannata enää odotella. Itse "kokeilin" tänään vakio Datsun Cherryn voimavaroja. 240km/h satasen alueella. Kovempaankin ois haluja ollut mutta rajoitin pätki vastaan. Tosta ei kai rikesakolla selviänim. epätietoinen.
Partsi sanoi:Noin vanhaa ei kannata enää odotella. Itse "kokeilin" tänään vakio Datsun Cherryn voimavaroja. 240km/h satasen alueella. Kovempaankin ois haluja ollut mutta rajoitin pätki vastaan. Tosta ei kai rikesakolla selviänim. epätietoinen.