Petkutuksesta

Captain Howdy

Well-known member
Milloin olette viimeksi petkuttaneet? Vai oletteko suomalaisen perusarvon omaavia suoraselkäisiä ja rehellisiä ihmisiä ja teettekin sen salaa!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ei oo kauankaa, kun olin tiukkana tekevinäni töitä, mutta tosiasiassa surffailin siellä sun täällä. Se oli tosin hieman tyhmänsorttista petkutusta, koska se tekemättä jäänyt juttu on kuitenkin tehtävä jossain vaiheessa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Työsopimusta solmiessa viikko sitten.
Tuleva pomo sanoi, että se sun palkkashan oli x euroa.
Sanoin spontaanisti ajattelematta, että eikös se ollut x-100 euroa.
Pomo siihen, että mä olen kirjoittanut tänne x euroa.
Mä siihen että perskules, "että meninkin muistamaan väärin ja vielä vika suuntaan!"

Tiedän varmasti, että työhaastattelussa sovittu palkka oli satasta pienempi kuin työsopparissa :eek:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Työsopimusta solmiessa viikko sitten.
Tuleva pomo sanoi, että se sun palkkashan oli x euroa.
Sanoin spontaanisti ajattelematta, että eikös se ollut x-100 euroa.
Pomo siihen, että mä olen kirjoittanut tänne x euroa.
Mä siihen että perskules, "että meninkin muistamaan väärin ja vielä vika suuntaan!"

Tiedän varmasti, että työhaastattelussa sovittu palkka oli satasta pienempi kuin työsopparissa :eek:
Nyt kyllä jännittää, että mikä arvo 0-100 € väliltä se sun palkkas on... :eek!:

Archie

Well-known member
Kukapa siitä rahasta työtä tekisi. Ehkä petkuttajat.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Eilen olis ollut mulla mahdollisuus petkuttaa Savion Ärrällä. Hieman iäkkäämpi rouva pudotti ostoaan suorittaessa kaksi vitosen seteliä, joista äkkäsi poimia vain toisen lattialta. Tajusin alle sekunnissa että olis tasan kaksi vaihtoehtoa; joko antaa sen jäädä lojumaan lattialle josta voisin poimia sen oman vuoroni jälkeen, tai sitten vain nostaa se kiltisti ylös tälle rouvalle. No mitä teinkään? Nostin sen ylös ja ojensin sille kenelle se kuului, ja tämä kiitti todella kauniisti. En antanut siis petkutuksen tapahtua, ja ehkä loppupeleissä ihan hyvä niin.

Ei mulla muuta. Jatkakaa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Eilen olis ollut mulla mahdollisuus petkuttaa Savion Ärrällä. Hieman iäkkäämpi rouva pudotti ostoaan suorittaessa kaksi vitosen seteliä, joista äkkäsi poimia vain toisen lattialta. Tajusin alle sekunnissa että olis tasan kaksi vaihtoehtoa; joko antaa sen jäädä lojumaan lattialle josta voisin poimia sen oman vuoroni jälkeen, tai sitten vain nostaa se kiltisti ylös tälle rouvalle. No mitä teinkään? Nostin sen ylös ja ojensin sille kenelle se kuului, ja tämä kiitti todella kauniisti. En antanut siis petkutuksen tapahtua, ja ehkä loppupeleissä ihan hyvä niin.

Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Plussapallo rehellisyydestä. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Niin, mulla ei olis edes käynyt mielessä että olisin sen jättänyt antamatta. En vaikka olis ollut 500 euron seteli. tai vaikka 10 senttinen.

Siinä onkin hyvä peilata sitä hintaa, millä myy perseensä epärehellisyydelle. Jos kerran on pollattu se, millä hinnalla antaa/ottaa persettä seksinä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olin tuossa Börssin rahapeliluukussa pelaamassa jokusen euron pokeriin, niin takana ollut vanhempi pappa voitti koneesta jonkin verran rahuleita ja siltä tipahti kahden euron kolikko ja VIERI MINUN JALAN ALLE. Se äijä vilkuili ehkä pari sekuntia ja jatkoi sitten pelaamista, joten poimin kolikon ja laitoin sen omaan konee....siis ojensin sen herralle takaisin ja totesin että taisi tippua teiltä. Vastasi siihen jotenkin että, "Rahaa on niin ettei hyppysissä pysy!".

Mutta sen sijaan kerran vajaa 10 euron joltain palautusautomaattiin unohtunut pullokuitti meni kyllä omien ruokien ja kaljojen maksuun. Eipä näkynyt ihmisiä lähistöllä ja koin jotenkin typeräksi sen vaan kassalle ojentaa että jos joku kaipailee kuittiaan... :doubtful:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Niin, mulla ei olis edes käynyt mielessä että olisin sen jättänyt antamatta. En vaikka olis ollut 500 euron seteli. tai vaikka 10 senttinen.

Siinä onkin hyvä peilata sitä hintaa, millä myy perseensä epärehellisyydelle. Jos kerran on pollattu se, millä hinnalla antaa/ottaa persettä seksinä.
Joo, ehkä mä oon vähän huonompi ihminen kun tulee mieleen pienikin häivähdys moisesta kusettamisesta.

Rispektit niille joille ei vilahdakkaan moinen mieleen.