Captain Howdy
Well-known member
Milloin olette viimeksi petkuttaneet? Vai oletteko suomalaisen perusarvon omaavia suoraselkäisiä ja rehellisiä ihmisiä ja teettekin sen salaa!
Nyt kyllä jännittää, että mikä arvo 0-100 € väliltä se sun palkkas on... :eek!:Työsopimusta solmiessa viikko sitten.
Tuleva pomo sanoi, että se sun palkkashan oli x euroa.
Sanoin spontaanisti ajattelematta, että eikös se ollut x-100 euroa.
Pomo siihen, että mä olen kirjoittanut tänne x euroa.
Mä siihen että perskules, "että meninkin muistamaan väärin ja vielä vika suuntaan!"
Tiedän varmasti, että työhaastattelussa sovittu palkka oli satasta pienempi kuin työsopparissa![]()
Jos pomo muisti vaikka, että x=50 euroa / kk, niin sun haarukkas on pahasti alapäästä vajaa :wink:Nyt kyllä jännittää, että mikä arvo 0-100 € väliltä se sun palkkas on... :eek!:
Dominicin tapauksessahan tuo tasapainottaisi huomattavasti tilannetta yläpään kanssa!Jos pomo muisti vaikka, että x=50 euroa / kk, niin sun haarukkas on pahasti alapäästä vajaa :wink:
:thumbup:Kukapa siitä rahasta työtä tekisi. Ehkä petkuttajat.
Plussapallo rehellisyydestä. :thumbup:Eilen olis ollut mulla mahdollisuus petkuttaa Savion Ärrällä. Hieman iäkkäämpi rouva pudotti ostoaan suorittaessa kaksi vitosen seteliä, joista äkkäsi poimia vain toisen lattialta. Tajusin alle sekunnissa että olis tasan kaksi vaihtoehtoa; joko antaa sen jäädä lojumaan lattialle josta voisin poimia sen oman vuoroni jälkeen, tai sitten vain nostaa se kiltisti ylös tälle rouvalle. No mitä teinkään? Nostin sen ylös ja ojensin sille kenelle se kuului, ja tämä kiitti todella kauniisti. En antanut siis petkutuksen tapahtua, ja ehkä loppupeleissä ihan hyvä niin.
Ei mulla muuta. Jatkakaa.
DänksPlussapallo rehellisyydestä. :thumbup:
Niin, mulla ei olis edes käynyt mielessä että olisin sen jättänyt antamatta. En vaikka olis ollut 500 euron seteli. tai vaikka 10 senttinen.
My words exactly. :thumbup:Niin, mulla ei olis edes käynyt mielessä että olisin sen jättänyt antamatta. En vaikka olis ollut 500 euron seteli. tai vaikka 10 senttinen.
Siinä onkin hyvä peilata sitä hintaa, millä myy perseensä epärehellisyydelle. Jos kerran on pollattu se, millä hinnalla antaa/ottaa persettä seksinä.
Joo, ehkä mä oon vähän huonompi ihminen kun tulee mieleen pienikin häivähdys moisesta kusettamisesta.Niin, mulla ei olis edes käynyt mielessä että olisin sen jättänyt antamatta. En vaikka olis ollut 500 euron seteli. tai vaikka 10 senttinen.
Siinä onkin hyvä peilata sitä hintaa, millä myy perseensä epärehellisyydelle. Jos kerran on pollattu se, millä hinnalla antaa/ottaa persettä seksinä.
No en oo petkuttanu. Aina olen sukupuolekseni naisen ilmoittanut.Tässä haettiin nyt sellaista sukupuolipetkutusta!
Mitä järkee on sukupuolipetkutuksessa. Eihän siitä varmaan hyödy mitään.Tässä haettiin nyt sellaista sukupuolipetkutusta!
Kommenttisi sisältää epäilyksen siemenen!Eihän siitä varmaan hyödy mitään.