Pettäminen

Ace17

Acenteella
Mikä siinä pettämisessä on niin kamalaa? Ai kun ei pystykään omistamaan toista ja päättämään tämän tekemisistä?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei se olekaan kamalaa. Se on ihanaa ja irstasta, kielletyn puun veristä hedelmää. Spermaa ja huutoa. Läskitissejä ja persereikiä täynnä ulostetta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Varmaan siihen on monia syitä ja selityksiä. Vaihdellen varmaan elämäntilanteen mukaan. Itsehän sorruin moiseen vajaat 15 vuotta sitten. Omasta mielestä jopa hyvästä syystä.

Ei minusta ole siihen enää. Ei sen jälkeen. Ei siitä ainakaan itselle hyvä mieli tullut.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mutta semmonen juttu, että:
MISSÄ POLLI?! :mad_old:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Onko oikein, jos silta pettää?
Ja polttaako pettäjä sillat takanaan?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Naama kiinni takarivissä. Mie lähden varmaan suksimaan hevon vittuun joksikin aikaa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mikä siinä pettämisessä on niin kamalaa?
Mitä kohtaa tarkalleen ottaen sä et kuviossa käsitä?

Ajattele, että ystävä johon luotat maailmassa eniten kusettaa sua kunnolla. Vetää sut kölin alta pohjimmaisia kuria myöten. Kusettaa, pettää, käyttää hyväkseen ja nauraa ivallisesti päälle. Osoittaa, että sä et kaikkien luottamuksen täyteisten ystävyysvuosien päälle ole oikeasti yhtään mitään sille.

Sulle saattaa tulla vähän tyhmä olo :
Miten mä olen saattanut uskoa ja luottaa tuohon ihmiseen aivan täysin ja varauksetta vuosikaudet?
Miten tuo on voinut olla mun paras YSTÄVÄ?

Ehkä se on, Ässämies, just toi? Olisko? Voisko olla?
Parisuhteen ollessa kyseessä kerro tuo fiilis aluksi kahdella niin saattaa olla lähempänä sitä,
miksi petetyksi tuleminen on joidenkin mielestä vähän epämiellyttävää.

Tietty, jos sä elät yleensä parisuhteessa, jossa sulla ei ole tunteita ja luottamusta kumppaniasi kohtaan, suhtautuminen petetyksi tulemiseen saattaa olla toinen.

Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Onhan meitä ihmisiä joka lähtöön, löytyy jakareita jne ei nuissakaan jakareissa varmaan mitään vikaa mutta ei oikein tuollainen nainen innostaisi.

Itse en ainakaan pettäisi puolisoa kenenkään muun kanssa vaikka välillä ei saisikaan häntä.