Renessanssinero
Perusfeidaaja
Miten meinaatte viettää vuosipäivää? Itse meinaan katsoa dokumentin Kansalainen Jussila sekä Päivärinta-ohjelman "Ternimaitovalmisteet testissä". Rehellinen liikemies oli kyseessä.
Näin kerran livenä sen myyntipuheita Oulussa. Voiko suurempaa kusipäätä olla?Ehkäpä paras dokumentti jonka oon nähnyt oli tuo mainittu. Karismaattinen mies oli hän.
Mä oon Vihdissä landella. Ei täältä Myrtsiin tänään lähetä.Renee tänää Tour De Myrtsiin? Eli huomen vuosipäivä menee hieman rapuloissa formulat.
Taksilla vaan. Niin menin eilenkin sitä vihdintietä pitkin serenaan like a boss.Mä oon Vihdissä landella. Ei täältä Myrtsiin tänään lähetä.
Jos hinkkaa muuten 65-70 tuhatta, niin ihan kiva olla kyyvvissä.Mikähän joitakuita tahoja siinä taksilla ajossa niin kiehtoo?
En ymmärtänyt mitään. Mutta se kai tarkoituskin oli.Jos hinkkaa muuten 65-70 tuhatta, niin ihan kiva olla kyyvvissä.
Otetaas rautalankaa:En ymmärtänyt mitään. Mutta se kai tarkoituskin oli.
No nyt älysin. Hinkkaa-termi hämäsi. Eikä ole ihme, etten kaikissa Mossen termeissä ja sanojen väännöksissä mukana pysy. Siksi taajaan tuo vääntää ja kääntää. Sanoja.Otetaas rautalankaa:
Jos henilö (Mosse) ajaa autolla vuodessa 60-70 tuhatta kilometriä, niin onhan se joskus luksusta istua autossa jota joku muu (taksikuski) ajaa.