Faustus sanoi:
Niinpä. Kokemusta löytyy, mutta epäilen, että vauhti ei tule riittämään juuri kahdeksatta sijaa korkeammalle. Olisi luullut Peugeot'n luottavan pikemminkin Carlssoniin, joka on ollut todennäköisesti alkukauden paras yksityiskuski MM-sarjassa.
Veikkaan, että jos se ei vallan testiajeluksi mene, niin Basti taistelee viidennestä/kuudennesta sijasta Tuohinon kanssa.
--------------------------------
Oliko se nyt ruutulippu, missä tiedettiin, että Pykälistö olisi mukana Citroen tehdastiimin suomen testeissä. Kuulostaa ihan hyvälle. Se voisi jopa tarkoittaa sitä, että autoon saadaan tehdaspalikoita oikein kunnolla. Jos taas auton asetukset ovat viime vuoden puoliväliä edeltävältä ajalta, niin Juuson on vaikea kamppailla esim. Tuohinoa vastaan. Viime vuoden lopulla Citikka oli jo varsin hyvässä iskussa. Rallyforumilla nimimerkki xaus kirjoitti oikean tuntuisesti:
"I think the Kronos-tuned Xsara is not an A-class car. This is still a private team and a private car. Tuohino gets full works support in latest machinery. That is lot better than a private car.
I don't think Janne really needs to be on the podium in Finland. All he needs is to keep all the second drivers behind him. Beating Rovanperä and Sainz will be his job. I think Duval and Hirvonen will be behind him anyway. Juuso has different goals. He will fight with other top privateers like Henning Solberg and Daniel Carlsson. I don't think Juuso could be anywhere near the podium in the private Xsara."