Piirroksia

Kaktus

Well-known member
Koneeni on aivan sekaisin nyt ja en enää näe yhtä ainuttakaan tänne laittamaani kuvaa.
Toivottavasti en ole sotkenut aivan kaikkea lopullisesti.
:(

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Originally posted by Kaktus:
<STRONG>Ai niin, niille jotka valittavat perspektiiveistä... tämä kaavio todistaa että niissä ei pitäisi olla mitään vikaa...

SJM, muutamien autojen piirtämisessä olen käyttänyt kyllä valokuvia apuna, mutta mulla on 1:18 F1-pienoismalleja joista on ollut myös paljon apua.</STRONG>
ei niistä valitettu ole, vinkkejä annettu... vain... ja se syy miksi ne nokat näyttävät vääntyneiltä on niissä kuvissa mitä siinä nokassa on... esim. häkän kolmonen on liian "kokonainen" eikä kauimmaiselta puoleltaan lytyssä/piilossa... mutta ketä haittaa... ei mua ainakaan...

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Toi bm oli aivan valtavan hieno. Suoranainen taideteos. Näitä kehtaa katsella, vaikka linkit vähän temppuilisivatkin.

Johanna

Well-known member
Netscapella avautui, IE:lla ei. Vaikuttavia töitä!!!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Hienoa, että f1-forumilla piisaa näitä taiteilijoita - on kirjailijoita (kuten Mikael), runoilijoita (kuten Johanna) ja Yrjölöitä (kuten K.Yrjölä) - nyt sitten saattiin joukkoon tämmöinen mestaripiirtäjä.

Kaktus: Laita vaan lisää piirroksia sitä mukaan kun valmistuu. Sun ehkä kannattaisi laittaa niitä omille www-sivuillesi. (jollei ole omia sivuja niin joku voisi varmaan hostata niitä...)

[ 24-07-2001: Message edited by: Formulanomi ]

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Originally posted by Cage:
<STRONG>
ei niistä valitettu ole, vinkkejä annettu... vain... ja se syy miksi ne nokat näyttävät vääntyneiltä on niissä kuvissa mitä siinä nokassa on... esim. häkän kolmonen on liian "kokonainen" eikä kauimmaiselta puoleltaan lytyssä/piilossa... mutta ketä haittaa... ei mua ainakaan...</STRONG>
noniin... kyllä voi silmä olla hukassa välillä... ei siinä kolmosessa mitään vikaa ole... mersun merkki on hieman "venynyt" oikeanpuoleisen alasakaran kohdalta... siitä tuo johtunee tuo silmän hämmentyminen... mutta, kuten sanottua niin tähti on syttynyt kuvataiteen taivaalle...

MarsuLaren

Well-known member
Sijainti
Finland
Jeeee,hienoja...pitäsköhän ryhtyä piirtämään...tahtoo tehdä kanssa noin hienoja. ;)

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Sijainti
Ojakkala
Ä-L-Y-T-T-Ö-M-Ä-N hienoja!!!!
Mulla on tommonen tän kauden ferrarin rautalanka runko tehtynä, mutta kinnostus lopahti sen loppuun tekemiseen.. pitää yrittää tehä se loppuun joskus...

jukkis

Well-known member
Aivan tajuttoman hienoja! Samantapaisista n. A3-kokoisista tauluista näin eräässä alan liikkeessä ulkomailla pyydettävän reippaasti päälle 100 mk/kpl, joten laita bisnes pyörimään! :)

Kaktus

Well-known member
Originally posted by jukkis:
<STRONG>laita bisnes pyörimään! :)</STRONG>
On käynyt mielessä tuokin, mutta hieman pitäisi vielä parantaa piirrosten laatua ennen kuin niitä kehtoo myymään ruveta.
Yritän parhaillaini kyhätä kuvilleni jonkinlaisia nettisivuja jotka >toimisivat<... :rolleyes:

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Sijainti
Ojakkala
<STRONG>

On käynyt mielessä tuokin, mutta hieman pitäisi vielä parantaa piirrosten laatua ennen kuin niitä kehtoo myymään ruveta.
Yritän parhaillaini kyhätä kuvilleni jonkinlaisia nettisivuja jotka >toimisivat<... :rolleyes:</STRONG>
Meneppäs myymään niitä johonkin kirpputorille.. Piirrä aina viimesimmän kisan huippukohdat..

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Originally posted by MarsuLaren:
<STRONG>Jeeee,hienoja...pitäsköhän ryhtyä piirtämään...tahtoo tehdä kanssa noin hienoja. ;)</STRONG>
itse asiassa minä innostuin yrittämään... ja täytyy sanoa että ensimmäisen kerran elämässäni osasin hyödyntää valmista mallia edes jotenkuten... otin mallia tuosta kimin sauberista ja siihen sitten hiukan omaakin muotoa mukaan... ei tietenkään lähellekkään tuota tasoa, mutta oma taso nousi aika huomattavasti... jos jollakulla olis nauhalla tuo hocken kisan eka lähtö niin lähettäkääpä kaktukselle still-kuva siitä burtin ilmalento-kohdasta, josko taiteilija(tar?) jaksaisi ilahduttaa meitä... tuli vaan mieleen kun joku ehdotti että pitäisi piirtää joka kisan huippukohdat...
p.s. kaktus hei, kuinka kauan sulla menee tommosen yhden teoksen taiteiluun?

[ 30-07-2001: Message edited by: Cage ]

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Originally posted by HulaBalooGuY:
<STRONG>

Meneppäs myymään niitä johonkin kirpputorille.. Piirrä aina viimesimmän kisan huippukohdat..</STRONG>
ootko muuten huomannut että tuo 400 viestiä on ollut tulossa täyteen jo aika monta kertaa, mutta vielä vaan näkyy lukeban että 399...

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
[QB]
jos jollakulla olis nauhalla tuo hocken kisan eka lähtö niin lähettäkääpä kaktukselle still-kuva siitä burtin ilmalento-kohdasta, josko taiteilija(tar?) jaksaisi ilahduttaa meitä[QB]
niin löytyyhän noita kuvia netistäkin... *vaipuu pöydän alle häpeämään*

Kaktus

Well-known member
<STRONG>
kauan sulla menee tommosen yhden teoksen taiteiluun?</STRONG>
4-5 tuntia siinä yleensä menee jos A4-kokoisen kuvan piirtää.

Olen parhaillani piirtämässä sitä Burtin ilmalentoa, mutta Benettoneiden maaliintulokin olisi mukava aihe.

Nettisivuni eivät ole vielä valmiit,
joten voisiko joku olla niin ystävällinen
ja mahdollisesti tarjoutua laittamaan kuvan
omille sivuilleen?

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
<STRONG>

Nettisivuni eivät ole vielä valmiit,
joten voisiko joku olla niin ystävällinen
ja mahdollisesti tarjoutua laittamaan kuvan
omille sivuilleen?</STRONG>
Voinhan minä sen lätkäistä omille sivuilleni.