No jos sä haluut sitä valittamiseksi sanoa...Originally posted by Kaktus:
<STRONG>Ai niin, niille jotka valittavat perspektiiveistä... </STRONG>
ei niistä valitettu ole, vinkkejä annettu... vain... ja se syy miksi ne nokat näyttävät vääntyneiltä on niissä kuvissa mitä siinä nokassa on... esim. häkän kolmonen on liian "kokonainen" eikä kauimmaiselta puoleltaan lytyssä/piilossa... mutta ketä haittaa... ei mua ainakaan...Originally posted by Kaktus:
<STRONG>Ai niin, niille jotka valittavat perspektiiveistä... tämä kaavio todistaa että niissä ei pitäisi olla mitään vikaa...
SJM, muutamien autojen piirtämisessä olen käyttänyt kyllä valokuvia apuna, mutta mulla on 1:18 F1-pienoismalleja joista on ollut myös paljon apua.</STRONG>
noniin... kyllä voi silmä olla hukassa välillä... ei siinä kolmosessa mitään vikaa ole... mersun merkki on hieman "venynyt" oikeanpuoleisen alasakaran kohdalta... siitä tuo johtunee tuo silmän hämmentyminen... mutta, kuten sanottua niin tähti on syttynyt kuvataiteen taivaalle...Originally posted by Cage:
<STRONG>
ei niistä valitettu ole, vinkkejä annettu... vain... ja se syy miksi ne nokat näyttävät vääntyneiltä on niissä kuvissa mitä siinä nokassa on... esim. häkän kolmonen on liian "kokonainen" eikä kauimmaiselta puoleltaan lytyssä/piilossa... mutta ketä haittaa... ei mua ainakaan...</STRONG>
On käynyt mielessä tuokin, mutta hieman pitäisi vielä parantaa piirrosten laatua ennen kuin niitä kehtoo myymään ruveta.Originally posted by jukkis:
<STRONG>laita bisnes pyörimään! </STRONG>
Meneppäs myymään niitä johonkin kirpputorille.. Piirrä aina viimesimmän kisan huippukohdat..Originally posted by Kaktus:
<STRONG>
On käynyt mielessä tuokin, mutta hieman pitäisi vielä parantaa piirrosten laatua ennen kuin niitä kehtoo myymään ruveta.
Yritän parhaillaini kyhätä kuvilleni jonkinlaisia nettisivuja jotka >toimisivat<... </STRONG>
itse asiassa minä innostuin yrittämään... ja täytyy sanoa että ensimmäisen kerran elämässäni osasin hyödyntää valmista mallia edes jotenkuten... otin mallia tuosta kimin sauberista ja siihen sitten hiukan omaakin muotoa mukaan... ei tietenkään lähellekkään tuota tasoa, mutta oma taso nousi aika huomattavasti... jos jollakulla olis nauhalla tuo hocken kisan eka lähtö niin lähettäkääpä kaktukselle still-kuva siitä burtin ilmalento-kohdasta, josko taiteilija(tar?) jaksaisi ilahduttaa meitä... tuli vaan mieleen kun joku ehdotti että pitäisi piirtää joka kisan huippukohdat...Originally posted by MarsuLaren:
<STRONG>Jeeee,hienoja...pitäsköhän ryhtyä piirtämään...tahtoo tehdä kanssa noin hienoja. </STRONG>
ootko muuten huomannut että tuo 400 viestiä on ollut tulossa täyteen jo aika monta kertaa, mutta vielä vaan näkyy lukeban että 399...Originally posted by HulaBalooGuY:
<STRONG>
Meneppäs myymään niitä johonkin kirpputorille.. Piirrä aina viimesimmän kisan huippukohdat..</STRONG>
niin löytyyhän noita kuvia netistäkin... *vaipuu pöydän alle häpeämään*Originally posted by Cage:
[QB]
jos jollakulla olis nauhalla tuo hocken kisan eka lähtö niin lähettäkääpä kaktukselle still-kuva siitä burtin ilmalento-kohdasta, josko taiteilija(tar?) jaksaisi ilahduttaa meitä[QB]
4-5 tuntia siinä yleensä menee jos A4-kokoisen kuvan piirtää.Originally posted by Cage:
<STRONG>
kauan sulla menee tommosen yhden teoksen taiteiluun?</STRONG>
Voinhan minä sen lätkäistä omille sivuilleni.Originally posted by Kaktus:
<STRONG>
Nettisivuni eivät ole vielä valmiit,
joten voisiko joku olla niin ystävällinen
ja mahdollisesti tarjoutua laittamaan kuvan
omille sivuilleen?</STRONG>