Pikakyssä Pleikkarin alkuperäisestä Formula One -pelistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jone
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jone

Well-known member
Sijainti
Savonlinna
Ostinpa tuon pelin huumorimielellä joku aika sitten. Olen nyt todennut yllättäen sen olevan erittäin hyvä F1-peli verrattuna PS1:n muihin vastaaviin...

Mutta miten pelissä pystyy tallentamaan vaikkapa kauden?

Kyllä siinä tallentamaan pystyi, ei kyllä valitettavasti enää mitään muistikuvaa miten se kävi :dunno:

Loistava peli tuo toki oli aikoinaan, joskin jatko-osa F1 ´97 oli paras :thumbup:

Kyllähän F1'98 oli paras!

"Turkasen turkanen, hän on törmännyt MIKA HÄKKISEN autoon!"

"Minun mielestäni tuossa oli kyllä kyse liiallisesta tilannenopeudesta..."

'97 oli aivan loistava, ajotuntuma hyvä, joskin tekoäly oli välillä jotain aivan käsittämätöntä. '98 olen kokeillut vain muutaman kerran, mielestäni oli todella suuri pettymys.

´97 oli todellakin aivan fantastinen!

Näistä uusista F1 ´05 oli oivallinen, rajoittunutta vauriomallia lukuunottamatta. Kuun lopussa ilmestyvä ´06 vaikuttaa vielä paremmalta.

F1 '97 oli loistava formulapeli. Lisäksi ne valikkomusat jäi soimaan päässä kivasti. :)

Joo kyllä F197 on pleikan historian paras formula, sitä tuli tahkottua melkosesti.

Hmm, pitäsköhän kaivaa se spelstatsiooni tuolta pölyttymästä... Tai jos olis oikein kova, hommais autoon näytön ja 220V virtalähteen, ois kunnon ysärimeiningit ku -92 autossa tahkois äfyksysiseiskaa :D Ja vaikka Ace of Base soimaan...

Joo, pienempänä on tullut tahkottua sekä tota Formula 1 (95)-peliä, että myöskin sitten ysiseiskaa. Kysymykseen en nyt osaa vastata, kun ei muista kunnolla. Ei sen silti kovin vaikeaa pitäisi muistin mukaan olla :wink:

Kyllä se Formula One paras oli, tasasien kisojen suhteen. F1 97 olikin sitten heti perässä toiseksi paras, loput kaukana perässä.

ite kyl muistelisin et ei tos voinu tallettaa.