Pikapolli ennen Monacon starttia: keltä karkaa lapasesta?

Keltä karkaa lapasesta?

• Äänestäjiä yhteensä
    25

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Kaiteesta löytyy Luis ja Felipe. Heikki kävi jo ja Kimi hoiti viime vuonna törmäilemiset. :ahem:

Ukyo Katayama

Well-known member
Taisi mennä näistä Räikkönen (x2) ja Hamilton? Massakin olisi mennyt mutta sattui ajamaan ulos sopivassa kohtaa...

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Räikkösen törttöily oli mulle yllätys. Ei tainnut olla Kimillä auto oikein ajokunnossa. Felipe ajoi yllättävän siistin kisan. :eek!:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Ukyo Katayama sanoi:
Taisi mennä näistä Räikkönen (x2) ja Hamilton? Massakin olisi mennyt mutta sattui ajamaan ulos sopivassa kohtaa...
Itse laskisin kaiteisiin liukastelut näin: Kimille ja Lewikselle 1.

Ukyo Katayama

Well-known member
Balthazar sanoi:
Itse laskisin kaiteisiin liukastelut näin: Kimille ja Lewikselle 1.
No minä siis laskin sen mukaan, että Kimi veti ensin kaiteeseen siinä kun Kubica tuli varikolta ja Kimiltä meni konseptit sekaisin. Ei tainnut näkyä tästä tilanteesta oikein mitään kuvaa, mutta etusiipi vaihtoon joka tapauksessa. Toinen sitten se Sutilin telominen sen jälkeen kun kaiteesta haettiin vauhtia.
Kumpaa et laske mukaan?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Ukyo Katayama sanoi:
No minä siis laskin sen mukaan, että Kimi veti ensin kaiteeseen siinä kun Kubica tuli varikolta ja Kimiltä meni konseptit sekaisin. Ei tainnut näkyä tästä tilanteesta oikein mitään kuvaa, mutta etusiipi vaihtoon joka tapauksessa. Toinen sitten se Sutilin telominen sen jälkeen kun kaiteesta haettiin vauhtia.
Kumpaa et laske mukaan?
Ok, Kimille sitten 2. En huomannut sitä vauhdin hakemista kaiteista ennen Sutiliin törmäämistä.

WebSlave

Trackman
Balthazar sanoi:
Ok, Kimille sitten 2. En huomannut sitä vauhdin hakemista kaiteista ennen Sutiliin törmäämistä.
Ei se minun muistini mukaan kaiteeseen osunutkaan.

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
eikö otsikkona ollut "keltä karkaa lapasesta?" eikä kuka paukauttaa kaiteeseen:doubtful:

vaihtoehtoisista kuskeista ainoa joka taisi pysyä suurinpiirtein radalla oli flegmaattisen kisan ajanut Kovalainen.

Sue_me

Well-known member
Ma sanoi:
vaihtoehtoisista kuskeista ainoa joka taisi pysyä suurinpiirtein radalla oli flegmaattisen kisan ajanut Kovalainen.
Kovalainen taisi törmätä Buttoniin lukittuaan Räksän jarrupaikassa renkaansa.

Eli molemmat mäkkien ja ferkun kuskit tunasivat kisassa vähintään kertaalleen.