Balthazar
Luonnollisesti.
Kuka neljästä kärkikuljettajasta liukastelee kaiteisiin?
Itse laskisin kaiteisiin liukastelut näin: Kimille ja Lewikselle 1.Ukyo Katayama sanoi:Taisi mennä näistä Räikkönen (x2) ja Hamilton? Massakin olisi mennyt mutta sattui ajamaan ulos sopivassa kohtaa...
No minä siis laskin sen mukaan, että Kimi veti ensin kaiteeseen siinä kun Kubica tuli varikolta ja Kimiltä meni konseptit sekaisin. Ei tainnut näkyä tästä tilanteesta oikein mitään kuvaa, mutta etusiipi vaihtoon joka tapauksessa. Toinen sitten se Sutilin telominen sen jälkeen kun kaiteesta haettiin vauhtia.Balthazar sanoi:Itse laskisin kaiteisiin liukastelut näin: Kimille ja Lewikselle 1.
Ok, Kimille sitten 2. En huomannut sitä vauhdin hakemista kaiteista ennen Sutiliin törmäämistä.Ukyo Katayama sanoi:No minä siis laskin sen mukaan, että Kimi veti ensin kaiteeseen siinä kun Kubica tuli varikolta ja Kimiltä meni konseptit sekaisin. Ei tainnut näkyä tästä tilanteesta oikein mitään kuvaa, mutta etusiipi vaihtoon joka tapauksessa. Toinen sitten se Sutilin telominen sen jälkeen kun kaiteesta haettiin vauhtia.
Kumpaa et laske mukaan?
Ei se minun muistini mukaan kaiteeseen osunutkaan.Balthazar sanoi:Ok, Kimille sitten 2. En huomannut sitä vauhdin hakemista kaiteista ennen Sutiliin törmäämistä.
Totta, muistin väärin. No, karkasi lapasista kuitenkin :wink:WebSlave sanoi:Ei se minun muistini mukaan kaiteeseen osunutkaan.
Kovalainen taisi törmätä Buttoniin lukittuaan Räksän jarrupaikassa renkaansa.Ma sanoi:vaihtoehtoisista kuskeista ainoa joka taisi pysyä suurinpiirtein radalla oli flegmaattisen kisan ajanut Kovalainen.