Pikapolli!

Mihin jakkuesin pitäisi mennä polkemaan?

• Äänestäjiä yhteensä
    21
  • Äänestys suljettu. .

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Neuvoa antava polli.. Kumpaan kannattaisi mennä: Enontekiö - Kilpisjärvi suunnalle vai Saariselkä - Inari - Utsjoki?

Edit: teen ratkaisuni puolen tunnin päästä!

Viimeksi muokattu:

Vice

Reality bites
Inariin... saat nähdä millaisessa kunnassa tässä asutaan.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Menet kauas itään, rajan ylitse. Et varmasti löydä takaisin.

mjk

...
Kummassakin paikassa on taidettu poiketa. Saariselkä - Inari akselilla enemmän toimintaa mutta Kilpisen maisemat vie voiton.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Se kumpaan suuntaan kannattaa lähteä, riippuu ihan siitä mitä sinä itse reissultasi haluat. Siihen mulla ei ole vastausta, joten suositustakaan en osaa antaa.

Trullinkaasu

Well-known member
Tour de France -reittiä vaan läpi polkemaan Ranskaan! Pillerit ja muut piristeet kannattaa ottaa mukaan. :thumbup:

Mangelo

Well-known member
Inariin, koska en ole käynyt siellä ja Jacques voi laittaa kuvia.

Jacques

Sijainti
Helsinki
No kumpaan päätit lähteä?
Missä ratkaisu viipyy?
Valintani näkyy pollissa! Vähemmistö voitti tälläkertaa ja päädyin käsivarren sijasta päähän. Perusteluja on muutama:
- Inarin suuntaan on luvattu parempaa säätä. Kilpisjärvellä olis pari seuraavaa yötä nollassa ja jopa räntää tulossa. Ei kuulosta hyvältä ajatukselta lähteä pyöräilemään maantiefillarilla siellä..
- Saariselällä vaikuttaisi olevan monipuolisemmat aktiviteetit, jos vaikka joka päivä ei jaksakaan urheilla niin paljoa.
- Saariselällä on huomattavasti paremmat hotellivaihtoehdot joten mukavuuden halukin tässä nousi.. Vittu! Kyllä mä nyt voin kerrankin mennä neljän tähden hotelliin, jossa on porealtaat sun muut!
- Rupesi tuo utsjoella käyntikin houkuttelemaan..

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Itsehän olen tehnyt tuon reissun...ööh...about 27-28 vuotta ja varmaan vähintään yhtä monta kiloa sitten. :D

Tarkemmin sanottuna mentiin junalla Kemiin ja sieltä sitten pyörällä Kilpisjärven, Skitbotnin, Altan, Lakselvin ja Inarin kautta Rovaniemelle.

Itseasiassa Kilpisjärven reitti oli mielenkiintoisempi, jos noista kahdesta pitäisi valita. Paras olisi kuitenkin tollainen "rengasmatka", mutta vaatinee enämpi aikaa mitä Jacques ehkä on suunnitellut?!

ps. Ai niin...ainakin silloin tietkin oli parempia Käsivarren suunnalla, joskin voi olla että muistelen enämpi tota matkaa Lakselvista Inariin....

Jacques

Sijainti
Helsinki
Itsehän olen tehnyt tuon reissun...ööh...about 27-28 vuotta ja varmaan vähintään yhtä monta kiloa sitten. :D

Tarkemmin sanottuna mentiin junalla Kemiin ja sieltä sitten pyörällä Kilpisjärven, Skitbotnin, Altan, Lakselvin ja Inarin kautta Rovaniemelle.

Itseasiassa Kilpisjärven reitti oli mielenkiintoisempi, jos noista kahdesta pitäisi valita. Paras olisi kuitenkin tollainen "rengasmatka", mutta vaatinee enämpi aikaa mitä Jacques ehkä on suunnitellut?!

ps. Ai niin...ainakin silloin tietkin oli parempia Käsivarren suunnalla, joskin voi olla että muistelen enämpi tota matkaa Lakselvista Inariin....
Mä en voi ajaa autolla norjan puolelle (vuokra-auton vakuutusteknisistä syistä, otin sen vain suomeen), joten se vähän hankaloittaa mainitun kaltaista reissaamista.. Ja tosiaan sunnuntaina pitää lähteä ajamaan takaisin päin, joten mitään kunnon kierrosta ei ehtisikään tekemään.. :)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mä en voi ajaa autolla norjan puolelle (vuokra-auton vakuutusteknisistä syistä, otin sen vain suomeen), joten se vähän hankaloittaa mainitun kaltaista reissaamista.. Ja tosiaan sunnuntaina pitää lähteä ajamaan takaisin päin, joten mitään kunnon kierrosta ei ehtisikään tekemään.. :)
Ai...olikos sulla joku kaveri mukana vai miten ajattelit ajaa samanaikaisesti pyörällä ja autolla? :eek!: Vai teetkö pyörällä vain "kierroksia"?....