Oisko perusteluja tälle kannalle?Enontekiö for the win.
No kumpaan päätit lähteä?teen ratkaisuni puolen tunnin päästä!
Valintani näkyy pollissa! Vähemmistö voitti tälläkertaa ja päädyin käsivarren sijasta päähän. Perusteluja on muutama:No kumpaan päätit lähteä?
Missä ratkaisu viipyy?
Kuvia tulee! :ahem:Inariin, koska en ole käynyt siellä ja Jacques voi laittaa kuvia.
Tollaselle itsestäänselvyydelle mitään syitä tarvita.Oisko perusteluja tälle kannalle?
Ai onko se saariselän ankkalammikko ihan neljän tähden hotelli...Kyllä mä nyt voin kerrankin mennä neljän tähden hotelliin, jossa on porealtaat sun muut!
Mä en voi ajaa autolla norjan puolelle (vuokra-auton vakuutusteknisistä syistä, otin sen vain suomeen), joten se vähän hankaloittaa mainitun kaltaista reissaamista.. Ja tosiaan sunnuntaina pitää lähteä ajamaan takaisin päin, joten mitään kunnon kierrosta ei ehtisikään tekemään..Itsehän olen tehnyt tuon reissun...ööh...about 27-28 vuotta ja varmaan vähintään yhtä monta kiloa sitten.
Tarkemmin sanottuna mentiin junalla Kemiin ja sieltä sitten pyörällä Kilpisjärven, Skitbotnin, Altan, Lakselvin ja Inarin kautta Rovaniemelle.
Itseasiassa Kilpisjärven reitti oli mielenkiintoisempi, jos noista kahdesta pitäisi valita. Paras olisi kuitenkin tollainen "rengasmatka", mutta vaatinee enämpi aikaa mitä Jacques ehkä on suunnitellut?!
ps. Ai niin...ainakin silloin tietkin oli parempia Käsivarren suunnalla, joskin voi olla että muistelen enämpi tota matkaa Lakselvista Inariin....
ankkalammikko?Ai onko se saariselän ankkalammikko ihan neljän tähden hotelli...
Ai...olikos sulla joku kaveri mukana vai miten ajattelit ajaa samanaikaisesti pyörällä ja autolla? :eek!: Vai teetkö pyörällä vain "kierroksia"?....Mä en voi ajaa autolla norjan puolelle (vuokra-auton vakuutusteknisistä syistä, otin sen vain suomeen), joten se vähän hankaloittaa mainitun kaltaista reissaamista.. Ja tosiaan sunnuntaina pitää lähteä ajamaan takaisin päin, joten mitään kunnon kierrosta ei ehtisikään tekemään..