Pikkukoivet

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi? Kannen kuvan mukaista, broilerin pikkukoipea?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Ei ainakaan saman näköistä kuin mitä kannessa on. Nehän on tarjoiluehdotuksia, mikä vissiin tarkoittaa, että: "Voit käydä ostamassa kaupasta aineksia joita käyttämällä saa tehtyä kuvan mukaisen ruoka-annoksen, mutta paketin sisällöstä sellaista ei saa loihdittua."
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
No mitä ristusta siellä sisällä oli?!?!?!
Kerro ÄKKIÄ! Ei mulla ole aikaa odottaa!!!!!
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi? Kannen kuvan mukaista, broilerin pikkukoipea?
Aikalailla harhaanjohtava pakkaus kyllä. Uskon, että seuraavaan painatukseen mennessä pakkaus on muutettu, tuollainen aiheuttaa palautevyöryn ihan varmasti.

Siihen, että onko tuo laadittu tarkoituksella hämääväksi vai onko kyseessä inhimillenen moka, en ota kantaa.

OT: Menee ihan kohta uuniin uunipellillinen tulisia siipiä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Härskisti kopsasin Runskin "Mustikkapiirakka"-ketjusta aloituksen, mutta minusta tuo kyllä vielä enämpi harhaanjohtamista (Atria minusta kuitenkin enämpi lihafirma kuin Valio "piirakka"-pulju..tekeekö ne edes muuta kuin maitotuotteita?).. Vaikka lukikin mitä ainehia sisältää niin luulin niitten "broilerin lihaan verrattavat aineet" tarkoittavan koivissa olevia jänteitä ja luita.. Hyi hitto, jotta oli pahaa.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi? Kannen kuvan mukaista, broilerin pikkukoipea?
Tällaisten keissien kuulokokemuksien syvällä rintaäänellä arvaan, että kyseessä on broilerinmuruilla kuorrutettua Jäätelöä.
 
Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Ai niin, onhan tuota Valion mustikkakeittoa jääkaapissakin:thumbfh: ...ja jotain Valion mehuja tullut nähtyä. Leipää ei ole tullut vastaan kyllä.
En minäkään niitä ole nähnyt muuta kuin Pietarin linkittämillä sivuilla.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Outo juttu. Olin jo käynyt tässä toikissa, mutta kun näin tän uudestaan, niin tuli outo mielleyhtymä Kouvosta ja jälkikasvusta!
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Hei noi näyttää ihan broilerin pikkukoivilta!
Voiko broilerinkoipia mukamas napostella? (paketissa lukee "napostellu")

En itse ole moisi napostellut, mutta normaalisti kokonaisetbroilerit myydään sellaisessa marinadissa joka on pahaa, ja jos noihin murekepihveihin on heitetty samaa marinaadia niin :yuck:
 
Ylös